צילום וידיאו: טל הכהן

דוד ד'אור התכבד בהופעה מיוחדת בהתנדבות ושר את תפילת "אבינו מלכנו", באירוע של עמותת "יד לילד המיוחד", שנערך במרכז הטיפולי לילדים בבית דגן.

ד'אור הגיע לבקשתם של משפחות הילדים המיוחדים שהשתתפו באירוע. ערב יום הכיפורים ביצע ד'אור את טקסט התפילות, שייאמר בבתי הכנסת במהלך הצום.

באירוע נכחו בני משפחתו של הרמטכ"ל במיל' רא"ל אמנון ליפקין שחק ז"ל, בהם אלמנתו העיתונאית טלי ליפקין שחק, אחיו וילדיו, שחנכו פינת חי טיפולית מיוחדת לזיכרו. כן נכחו חבריו של שחק, העיתונאי איתן הבר והשר יעקב פרי.

טיפול בילדים באמצעות חיות

במרכז החי ייעשה שימוש בטכניקות טיפול מיוחדות, באמצעות בעלי חיים שהוכחו כמקדמים את אוכלסיית הילדים המיוחדים, כמו חמוסים, ציפור מסוג קוקטייל, תרנגולי משי. חולדות פנדה, עיזים גמדיות, נחש פיתון מתכדרר, אוגרים, שרקנים ועוד. במרכז מטופלים ילדים עם תסמונת דאון, אוטיזם, PDD וילדים רגילים הזקוקים לחיזוק וקידום בתחומים מסויימים.

הרב מנדי בליניצקי, יו"ר "יד לילד המיוחד" של חב"ד, הודה מקרב לב לבני המשפחה ולדוד ד'אור שכיבד את האירוע בהופעתו. "לפני שנתיים אירחנו כאן את אמנון ליפקין שחק שהגיע לחנוכת הגינה הטיפולית והצטרף לנשיאות העמותה", אמר הרב, "היום משפחתו היקרה חונכת כאן את פינת החי שמהווה גן עדן של ממש עבור הילדים. יותר ממאה ילדים מתארחים כאן כל שבוע וזוכים לטיפול מסור שמקדם אותם. אנחנו מאמינים שהמעשים הטובים הללו הם ערכות המגן האמיתיות ששומרות על עם ישראל בכל הדורות".