כבר הרבה זמן שלא שמענו מקטלין רייטר, זוכת העונה הראשונה של "דה ווייס", שהיתה אמורה להוציא את אלבום הבכורה שלה לפני יותר מחצי שנה.

אלא שהאלבום לא ראה אור לבסוף, ונגנז, למרות שכבר יצאו ממנו סינגלים כמו "Colourful", "כלום לא עוזר לי", "No Place To Be", "צועקת לך" ו"עד אליי", איתו התמודדה בקדם-אירוויזיון, ממנו פרשה. שיר נוסף אותו הקליטה רייטר לאלבומה הוא "נשארת איתי", שהגיע לבסוף למיי פיינגולד כאחד השירים שהיו מועמדים לאירוויזיון האחרון.

כעת קטלין רייטר על המסלול לאלבום בכורה חדש, אחר. היא נפרדה מחברת התקליטים שלה "הליקון" ומחברת הייצוג "פופארט", והחליטה לעבוד לבד. תפסנו אותה לשיחה קצרה, רגע לפני ההופעה בטקסד פרסי אמ.טי.וי עם אליעד נחום, והיא סיפרה לנו שבימים אלה היא עובדת על אלבום חדש שלדבריה יילך יותר לכיוון האלקטרוני.

"האלבום לא יצא, הוא לקראת סיום, עברתי תהליך מטורף", היא אומרת. "גנזתי חצי אלבום, התחלתי מחדש ועכשיו אנחנו לקראת סיום האלבום האמיתי, ועוד מעט ייצאו ממנו סינגלים. הכיוון אחר וחדש, אני עושה פופ אלקטרוני, משהו מאוד חדשני, משהו שהוא נורא נורא כיף בשבילי. אני כרגע בתהליך שלי עכשיו שותפה לכל דבר שיוצא. אני כותבת ומלחינה ושותפה לכל מה שקורה באלבום. אני עושה את האלבום עם מפיק מוכשר בשם אריאל לוינסון. זה חדש, זה אחר ופרש".

-יש סיכוי שהשירים יגיעו לאמ.טי.וי?
ברור שהייתי רוצה. הכל באנגלית והווייב הוא של אמ.טי.וי. אני מקווה שיקבלו את זה".