הקשר בין זמרים, אמרגנים ועבריינים הוא עובדה קיימת בשטח. גם הבוררויות שעושים אנשים בעולם התחתון בין זמרים לבין המנהלים שלהם.

לאמרגן אשר ראובני, שעבד עם זוהר ארגוב, שימי תבורי, חיים משה ומרגלית צנעני, שמו רימון באוטו, אבל הוא לא מפחד מאף אחד. לפני שנה וחצי אמר "לא" להצעת מחיר שניסה לקבוע עבורו העבריין פרנסואה אבוטבול, שחוסל לאחרונה.

"עבריינים הם נחמדים וחברותיים"

הזמר מושיק עפיה נהנה שעבריינים עושים לו כבוד: "זה הכל ביד הלשון. צריך לדעת לדבר עם כל אחד. אני מופיע אצל כל העבריינים והם אחלה אנשים".

רוברטו בן שושן, שבעבר היה שותפו של אסי וקנין, אומר ישירות: "אין לי בעיה לעבוד איתם. הם משלמים יותר בגלל הכבוד שהם רוכשים להזמנה שלהם. עבריינים הם נחמדים וחברותיים".

בני אלבז היה בעברו זמר הבית של החבר'ה שכונו "הכנופיה הישראלית בניו יורק". ישראל בונדק, אמרגנה של הזמרת אתי לוי, שהשתחרר לא מזמן ממאסר, מצהיר בעצמו ש"לא כדאי להתעסק איתי: "מי שידרוך לי על הזנב יחטוף נשיכה, שאף מנתח לא יוכל לתקן אותו, חד משמעית".

מושיק עפיה: "טוב שיש בוררויות"

נושא הבוררויות שעושים עבריינים בין אמרגנים לזמרים נחשף לציבור הרחב בפרשת מאיה בוסקילה, אז שימש עמיר מולנר בורר בין מאיה בוסקילה, שהגיעה לפגישה מול מנהליה, ביניהם אסי וקנין.

פעם אחת בקריירה שלו, מספר אשר ראובני, הוא נעזר בבוררות של העולם התחתון בסכסוך "פעוט" בינו לבין זמר והוא אומר: "זה שמרגלית צנעני פנתה לעמיר מולנר לבוררות זה לא פשע, זו לא עברה. אם הבוררות היתה עוברת חלק ואחד הצדדים היה מקיים את מה שהוטל עליו - אף אחד לא היה יודע מזה בכלל, ומסכם: "בוררויות כאלה היו, קיימות ויהיו בעתיד".

הזמר מושיק עפיה אומר: "בוררויות, טוב שיש את הדבר הזה. כי אם כל זוג כזה (הכוונה לאמרגן וזמר) היה צריך ללכת לבית משפט, עד שהם היו מקבלים תשובות ועד שהיה קורה משהו, אלוהים ישמור מה היה קורה בדרך... אין מה לעשות, איפה שיש כסף יש עניינים".

והזמר בני אלבז, שהתפרסם בין היתר בשיר "אריה דרעי זכאי", מסיים בדרכו הייחודית, בשיר "מרגול זכאית".

>> זמר מפורסם "ירד למחתרת" בעקבות "פרשת מרגול"