להקת "החברים של נטאשה" מתאחדת לסדרת מופעי קיץ, וארקדי דוכין, אחד משני המובילים של הלהקה, מפרגן למוביל השני, מיכה שטרית, ומתאר אותו כ"אדם שהכי השפיע עלי".

זה קורה בראיון מיוחד שנותן דוכין לתוכנית "אנשים", שם הוא מספר כיצד הוא מיכה שטרית נפגשו כילדים בקריות, "היינו ילד רוסי וילד מרוקאי שהפכו לחברים דרך המוזיקה. נפגשנו בסרטים בחיפה, באנו לראות סרט קראט ואחרי זה סרט סקס. בגלל המבוכה יצאנו באמצע, הלכנו לאכול חומוס ביחד, ושם החלטנו להקים להקה", משחזר דוכין.

מי שגורם לארקדי דוכין אושר הוא בנו בן השנתיים, "שקורא לי אבא אבא". החלום הכי גדול שהוא עוד לא הגשים הוא לרזות. ועל אשתו הוא אומר: "היא שוקלת רק 50 קילו אבל היא המשענת של. יש לה הרבה על הכתפיים, היא סובלת יצור כמוני בבית".

בנוסף חושף ארקדי דוכין שהקליט דואטים עם נינט טייב, מוש בן ארי, שלומי שבת ושלומי שבן לאלבום חדש שלו "שיהיה כמו מיוזיקל", הכוונה לאלבום קונספט שיספר סיפור אחד מהתחלה ועד הסוף, כמו שעשו "החברים של נטאשה" באלבומם הכפול "רדיו בלה בלה".

כאמור, "החברים של נטאשה", אחת הלהקות החשובות בתולדות הרוק המקומי, פותחים סיבוב הופעות קיצי. להרכב המקורי של הלהקה, הכולל את מיכה שטרית בשירה וגיטרה, ארקדי דוכין בשירה, קלידים וגיטרה, ז'אן פול זימבריס בתופים ומיקי הררי בגיטרות, מצטרף הבסיסט גולן זוסקוביץ' (במקומו של הבסיסט המקורי קוזו).

הופעה ראשונה מתקיימת הערב (חמישי, 4 ביולי) באמפי שוני וכל הכרטיסים אליה נמכרו. לקראת ההופעות הבאות מאפשרים "החברים של נטאשה" הצצה לתוך חדר החזרות שלהם, לביצוע השיר "את לא" (שכתב והלחין דוכין), הלקוח מאלבומם הראשון והמוערך.

ההופעות הבאות של "החברים של נטאשה": 18.7, חמישי, ט"ו באב, 20:00, פסטיבל "לילות ירח" ברמת הנגב (ישיבה על מחצלות). 8.8 , חמישי, 21:30, בארבי תל אביב. 29.8 חמישי,21:00 אמפי שוני בנימינה. 19.9 חמישי,21:00 אמפי שוני בנימינה.

>> אוחובסקי: "האלבום של קרן פלס יפה, אבל חסר בו להיט-עוגן"