אסף אבידן ולהקת המוג'וז חתמו על חוזה לארבעה אלבומים בחברת התקליטים "סוני-קולומביה" העולמית, אחת מחברות התקליטים והמוזיקה הגדולות בעולם. ההסכם בין הצדדים כולל גם הפצה בינלאומית ושיווק של "The Recokoning", האלבום המצליח של אבידן והמוג'וז, שהגיע בישראל למעמד של אלבום זהב וזיכה את הלהקה בפרס אקו"ם.

מדובר בהישג הבינלאומי הגדול ביותר לרוקר ישראלי, אחרי שבתחום הפופ הוחתמו בעבר אסתר עופרים, עפרה חזה ז"ל ואחינועם ניני על חוזים בינלאומיים דומים. "זו התרגשות ענקית", אומר היום אסף אבידן בשיחת טלפון מגרמניה, "אבל זה כמו היום שאחרי החתונה כי בעצם לא השתנה כלום".

בחודשים האחרונים חרשו אבידן והמוג'וז את אירופה והופיעו בפסטיבלים נחשבים לצד שמות גדולים בתחום המוזיקה. לאחרונה גם הוציאו בארץ שיר ראשון מאלבומם הבא, בו אירחו את שלומי שבן.

בראיון שנתן לפני הנסיעה אמר אבידן: "מתבקש שהשלב הבא יהיה לגשש בחו"ל. עד עכשיו היה רק ביקור קצר בניו יורק אבל רוב הפידבקים שכבר קיבלנו מחו"ל, כולל הביקורת שכל כך הרבה ציטטו, שקראה לי 'המשיח החדש של הרוק', נעשו דרך אנשים שנכנסו לעמוד המיי ספייס שלנו. האינטרנט זה כלי מדהים, אבל אין תחליף למגע פיזי ישיר עם קהל. ברור שבמקביל אנחנו גם לוקחים איתנו את המאסטר של האלבום החדש ומקווים לנהל מגעים על הפצה בינלאומית של 'The Reckoning'".