אינפקטד מאשרום (צילום: רמי דיאבלו)
יככבו ברייב ובאוניברסיטה. אינפקטד מאשרום | צילום: רמי דיאבלו

בזמן שכל המונית בית ישראל ימלאו הערב והלילה את הפארקים העירוניים והכיכרות מול בימות הבידור עליהם יופיעו כמה ממיטב האמנים - דווקא הקהל הצעיר יפנה לכמה אירועי יום עצמאות מסוג שונה - מסיבות והופעות מיוחדות המתקיימות רק הערב, וכדאי לשים אליהן לב.

פסטיבל "רייב עצמאות"
הלילה מהשעה 22:00 יתקיים באמפיפארק ראשון לציון פסטיבל "רייב עצמאות". בפסטיבל יופיעו השנה אינפקטד מאשרום, דיג'יי סקאזי, מוקי, עברי לידר, גיא ויהל ודיג'יי איתי גאלו - אטיסוטו. קהל היעד של האירוע הינו צעירים ובני נוער, בגילאי 16-21, והמארגנים מצפים לקהל של כ-15 אלף איש, שירקדו את שעות הבוקר, כאשר השמש כבר תהיה בשמיים. מניסיון העבר של אירוע "רוק עצמאות" - ההצלחה כמעט מובטחת.

 

עצמאות באוניברסיטת תל אביב
הלילה משעה 22:00 בגן הדקלים של  אוניברסיטת תל אביב, יחגגו אלפי סטודנטים משמונה אוניברסיטאות ומכללות מסיבת יום עצמאות ענקית יחד. האגודות המשתתפות: אוניברסיטת ת"א, המכללה למנהל, האוניברסיטה הפתוחה, מכללת סמינר הקיבוצים, המכללה האקדמית ת"א-יפו, מכללת לוינסקי, המכון הטכנולוגי חולון HIT- ומכללת אפקה.

על הסט: אינפקטד מאשרום, דיג'יי תומר מייזנר, דיג'יי איתי גאלו. פינוקים: כל האלכוהול ב-10 ש"ח, צ'ייסרים ב-5 ש"ח ומתחם אוכל ישראלי משובח.

 

HORA! - המסיבה של שירזי וה-FFF

אין תמונה
באומן. hot since 82
חוגגים את יום העצמאות בטי דאנס שמח, באומן 17 ובחצר החיצונית, החל מ- 14:00 לאור יום שלישי, ה- 6.5.14 ועד לשעות הקטנות של הלילה.

כוכב המסיבה יהיה הדיג'יי והיוצר הבריטי "HOT SINCE 82". מדובר בדיג'יי שלוהט מתחילת 2012, ומגזין המוזיקה האלקטרונית Mixmag הכתיר אותו בחודש האחרון כדי ג'יי המבטיח ביותר כיום בעולם. דוגמאות: הטראק "Shadows" עם אלכס מילס שמככב באמ.טי.וי. סט השבוע של Mixmag. "באק טו באק" עם סטיב לאוויירr ב-essential mix של רדיו 1 הלונדוני. אליו יצטרפו סוללת די ג'ייז מקומיים ואהובים: טל כהן, לובלין, עומרי H, אלירן אוסאדון, וויני פוץ, מוטי S, לירון ושחר.

 

דימיטרי וגאס ולייק מייק בגני התערוכה

אין תמונה
בגני התערוכה. דימיטרי וגאס ולייק מייק
דימיטרי וגאס ולייק מייק, צמד הדיג'יים-מפיקים הבלגיים, שהם גם אחים, יופיעו ביום העצמאות (שלישי, 6.5) החל מהשעה 16:00 על הדשא בגני התערוכה בתל אביב. באירוע יופיעו גם דיג'יי Wolfpack ודיג'יי Nicolaz.

האחים נחשבים לשניים מהיוצרים המובילים בעולם המוזיקה האלקטרונית, עם מקום שישי בדירוג העולמי של המגזין הבולט "DJ mag". האירוע בשיתוף מותג המסיבות "BLU 4 DANCE".

לראיון מיוחד עם דימיטרי וגאס

 

מסיבת רחוב באוזן
הערב החל מהשעה 21:00 - האוזן השלישית, אוזןבר ובנציון 1 יחגגו מסיבת רחוב ענקית ברחבת בנציון 1 (בית האוזן השלישית, קינג ג'ורג' 48).  יתקלטו: נדב אגמי, נוי אלוש. בתפריט: אוכל רחוב מיוחד מהמטבח של בנציון 1. הכניסה חופשית.

וגם: Big mouth party - ביגמאות' חוגגים 66 שנה לסיום המנדט הבריטי עם מיטב המוזיקה מהממלכה וטעימות ישראליות. 35/45 ₪.

עוזי נבון, פסטיבל הגרוב (צילום: רועי ברקוביץ')
בפסאז'. עוזי נבון | צילום: רועי ברקוביץ'

מוצאי יום העצמאות - "ישראלי נדיר"

במוצאי יום העצמאות, 6.5, בפסאז' בתל אביב, יתקיימו כמה הופעות, כשהבולטת ביניהן היא של "עוזי נבון ומכרים" בהופעת מחווה לאריק איינשטיין ז"ל.

CohenBeats ft. Shuzin: Milk & Honey set - מיכאל כהן ("כהן את מושון"), בסט של ביטים מבוססי תקליטים ישראלים, מלווה בשוזין (3421, פליידד) על סינתים ושיגועים.

SchoolMaster - 100% old school israeli groove - עופר טל (התפוחים, רדיוטריפ) על אריכי נגן ו 45s. הרבה מאוד קיק, סנר, גיטרה באס ועברית זכה.

Turtle - Fortuna psychout - דולה הטיונים הגדולים שבין איסטנבול לקהיר, ואחד האנשים שאחראים על מה יקרה (גם) השנה בתל אביב (טבק-פורט-תדר-אודיו-מונטאג'). סט פתיחה לאנשים שמתרגשים מתקליטים.

פתיחת דלתות ב21:00 , כניסה ב30 ש"ח בלבד , אלנבי 94, תל אביב.

*גילוי נאות כפול: נוי אלוש כותב על מוזיקה ב-mako. מיכאל כהן עובד ב-mako