הזמר פאר טסי נפל קורבן למתיחה של הבדרן והחקין יוסי וידר. וידר התקשר אל פאר טסי וחיקה את קולו של ראש הממשלה בנימין נתניהו (אפשר להתווכח על איכות החיקוי שלו). טסי ענה לו בשמחה והודיע לו שהוא תומך בו ובליכוד: "אני מגוייס לליכוד, כבר, אחי, הכל בסדר, אין מקום אחר". "זה ברור לי, כבר אמרת לי", עונה לו וידר כנתניהו.

בהמשך השיחה מבקש "ביבי" מפאר טסי להשתמש בלהיט הענק שלו "דרך השלום" לקמפיין הבחירות של הליכוד: "השאלה היא אם אפשר לשנות משהו במילים של השיר, אני מתייעץ איתך בעניין הזה. תגיד לי אתה, אם ניתן לשנות את השיר קצת. 'דרך השלום' זה טוב, נראה לי, זה שהליכוד גם מוביל לשלום".

"מה היית רוצה שיהיה? איזה מילים", עונה פאר טסי, "אתה רוצה שאני אכתוב לך מילים על הבית ועל הפזמון ואני אשלח לך, תגיד לי מה אתה אומר?". כדוגמה להתחלה של שינוי במילים טסי שר לו בטלפון: "תל אביב לפני חצות, וביבי לא הולך לישון...", ו"ביבי" אומר לו: "זה טוב, זה טוב, כי ביבי לא ישן ושומר על עם ישראל".

השניים שרים יחד את הפזמון: "היא מזמינה הפוך לשנינו..", ו"ביבי" מבקש מטסי: "תכתוב לי מילים, נשנה קצת את השיר, ונשתמש בו לקמפיין של הליכוד. אתה מוכן להצטרף?", ופאר טסי משיב: "אני מצטרף אליכם כבר מעכשיו, אין מקום אחר חוץ מהליכוד". "זה מחמם את הלב", משיב לו וידר-ביבי, "כי זמר כמוך יש לו קהל מעריצים כזה גדול".

ופאר טסי מחזק אותו: "כל העם יבחר ליכוד, וכל העם יבחר ביבי. אתה יודע, ביבי זה כמו מוזיקה מזרחית, לא אוהבים לא אוהבים, ובסוף שלושים מנדטים". "גם מירי רגב מאוד אוהב אותך", ממשיך החקיין, וטסי אומר: "גם אני אוהב את מירי רגב, כי היא נלחמת את המלחמות של העם, של האנשים הפשוטים. אני סומך עליכם, אני מחזק את ידיכם ואני אוהב אתכם".

אין תמונה
מתח את פאר טסי. יוסי וידר