אהובה עוזרי, מותיקות המוזיקה המזרחית, איבדה לפני כעשור שנים את מיתרי קולה והיתה על סף מוות, כתוצאה מסרטן הגרון בו לקתה. אבל לעוזרי קרה נס. חייה ניצלו, ולמרות שמיתרי קולה הוסרו, היא יכולה לשיר כיום, להופיע, ואף מתארחת בהופעות של אמנים כמו "הפרויקט של רביבו" ובתוכניות טלוויזיה כמו "אייל גולן קורא לך". עוזרי היא גם האישה היחידה בארץ (וארולי בעולם כולו), שמנגנת בכלי הנגינה ההודי בולבול-טרנג, נגינה שרבים מכירים מפתיחת הלהיט "שירת הסטיקר" של להקת "הדג נחש".

כעת יש לאהובה עוזרי סיבות מיוחדות להתרגש. במוצאי החג (חמישי, 20:30) יעלה בפסטיבל ראשון לציון מופע מיוחד בשם "מעלי דממה", שיוקדש לאלבום "מעלי דממה" שהוציאה אהובה עוזרי השנה, בהפקתו המוזיקלית ובעיבודיו של שאול בסר, ובהפקת ניצן זעירא וחברת "נענע דיסק".

האלבום מורכב משירים שכתבה והלחינה עוזרי, אשר מבוצעים על ידי כמה ממיטב האמנים בארץ - ברי סחרוף, דנה ברגר, הדג נחש, יהודית רביץ, ישי לוי, מאור כהן, קובי אפללו, זוהר פרסקו, קורין אלאל, שי צברי, שני פלג ושרון קרלן ועוד. כל אלה יעלו על הבמה כדי להצדיע לעוזרי בערב המיוחד.

"החיים שלי ניצלו, אחרי שהרופאים לא נתנו לי סיכוי לחיות", אומרת אהובה עוזרי, "אבל עכשיו לקראת המופע הזה אני מתרגשת כמו שמעולם לא התרגשתי".