אין תמונה
מתרגש מילדים. עידן עמדי

"מחמיא לי מאוד ש'כאב של לוחמים' יוצא היום כסינגל לכל תחנות הרדיו והמדיה בגלל ביקוש מצד עורכים ושדרנים ומצד הקהל שרוצה לשמוע את השיר", אומר עידן עמדי, פיינליסט העונה האחרונה של "כוכב נולד". זה בעצם ההישג הכי גדול שלי בקריירה עד עכשיו".

עמדי שר כזכור את השיר לראשונה בתוכנית "כוכב נולד" שהתקיימה בבסיס חיל הים בחיפה. מאז הפך השיר לאחד הלהיטים החמים בהורדות בסלולר וברשת, עם כמעט מיליון צפיות ביו טיוב, ואף זכה לאחרונה לצמד פרודיות משעשעות (או לא) - "כאב של ג'ובניקים" ו"כאב של מחבלים".

-עידן, ראית את הפרודיות שעשו על השיר?
"אני יודע שעשו, אבל לא צפיתי בזה עדיין. שמעתי מחברים שזה מצחיק".

-איך התחושה הכללית שלך?
"אני מרגיש טוב אחרי התוכנית, זו התחלה חדשה, להיכנס למשהו שלא הכרתי לפני כן, עם כל ההופעות והופעות הפריצה בלילות".

"מאוד התרגשתי בהופעה בבית החולים דנה לילדים"

-כמה "פריצות" כאלה אתה עושה בשבוע?
"כל יום. ולא רק במועדונים, היו לנו גם מופעי התנדבות מרגשים ונחמדים לילדי וראייטי ולילדים חולי סרטן. הכי נהניתי בתל-השומר, בבית חולים דנה לילדים. זה היה חזק, היו שם דברים ממש מרגשים".

-אתה מתרגש מילדים?
"זה לא רק עניין של ילדים, אלא בעיקר משפחות. היה שם ילד ששמו צח, חמוד מאוד, שרצה לשיר איתי שיר, והוא עלה וכל ההורים שם התרגשו והזילו דמעות, זה היה מאוד מרגש".

-האלבום שלך יהיה מורכב משירים דומים ל"עכשיו" ו"כאב של לוחמים"?
"אני עוד בשלב בחירת השירים ועושה סקיצות, בורר חומרים. אין לי קו ברור, אני לא מבין בסגנונות מוזיקליים. אני הולך עם מה שאני אוהב ומתחבר אליו, ואני מרגיש חיבור להמון דברים. לכן כרגע אני לא רוצה להגדיר מה יהיה באלבום, זה גם שלב מוקדם יחסית".

"כרגע אני מעדיף אלבום על פני אהבה"

-הוא יהיה מבוסס על שירים שלך?
"הכל או הרוב יהיה מילים ולחן שלי. אני לא יודע כרגע להגיד אם כל השירים יהיו שלי, אבל השאיפה היא שרובם. לגבי מעבד ומפיק מוזיקלי - אנחנו עוד לפני ההחלטות האלה".

-מה היית מעדיף שיקרה איתך בשנה הקרובה - אלבום בכורה או אהבה חדשה?
"אלבום בכורה".

-כי אהבה זה משהו שיכול לבוא גם אחר כך?
"תשמע, אלה דברים שיכולים לבוא ביחד. כרגע אני יותר עובד מתכנן את האלבום. אהבה אם תבוא זה תמיד מבורך".

>> גיא זו-ארץ נרגש לקראת מופע חדש עם אחיו