הכרטיסים למופע של ברברה סטרייסנד בישראל נחטפים, במחיים שמתחילים ב-420 שקלים ומסתיימים ב-3400 ש"ח לחבילת פרימיום יוקרתית במיוחד, הכוללת חנייה קרובה לאיצטדיון בלומפילד, כניסה מהירה לאירוע, מקומות קרובים לבמה, ואירוח מפנק ברמת VIP.

מעריצים רבים של ברברה סטרייסנד, דוגמת אוריה אברהם,  טוענים שהכרטיסים ה"זולים" ב-420 ובכ-600 שקלים אזלו במהירות, ונותרו רק כרטיסים יקרים מאוד, באלף שקלים ומעלה, שהם אינם יכולים להרשות לעצמם לרכוש. "מדברים כל הזמן על מעמד הביניים", אומרת אברהם, "למעמד הביניים יש גם צרכים תרבותיים".

חשוב לציין שברברה סטרייסנד היא אחת הזמרות המבוקשות בעולם, שאינה מרבה להופיע, ולכן היא מרשה לעצמה לדרוש סכומי כסף גבוהים מאוד עבור כל הופעה - סכומים שמתגלגלים בסופו של דבר לכיסו של הלקוח שרוכש כרטיס, כאשר בדרך מתפרנסים לא מעט גורמים, ביניהם גם המפיק שמביא את סטרייסנד להופעה, במקרה זה שוקי וייס.

"למרות שהכל יחסי, כלומר כוח הקנייה בארץ ובאירופה הוא לא אותו הדבר - יחסית למחירים של ההופעות המעטות של ברברה סטרייסנד בחו"ל המחירים להופעה בארץ הם סבירים", אומר הכתב חיים אתגר.

זהר אלטמן רביד, מעריצה אדוקה של סטרייסנד שכבר הבטיחה את מקומה בשורות הראשונות ורכשה חבילה שכזו מספרת שעל כרטיסים דומים להופעות של סטרייסנד בחו"ל היא שילמה את אותו הסכום, אבל ביורו. "לעומת שוקי וייס שפרסם כמה עולה החבילה היקרה שהוא מציע, בחו"ל לא מפרסמים את המחיר האמיתי ואתה משלם בלי לדעת כמה זה באמת עלה לך". היא אומרת.