תומר הדדי, עטיפת אלבום (צילום: אוהד רומנו)
"Origins", עטיפת האלבום | צילום: אוהד רומנו

המוזיקאי תומר הדדי והמעצבת מיכל נגרין משיקים אלבום בשם "Origins", שמעניק פרשנות "קלאסית" מחודשת למנגינות וללחני תפילה יהודיים.

האלבום כולל קטעים כמו "אבינו מלכנו", "אדון הסליחות", "גשר צר מאוד", "אל נורא עלילה" ו"מלאכי השרת". ניתן לשמוע, למשל, איך את קול החזן ב"אל נורא" מחליף ניגון צ'לו ואת קהל המתפללים מחליף טריו כלי מיתר.

בקטעי הוידיאו המצורפים ניתנת הצצה לאולפן ולחדר החזרות של הדדי, שם נוצר האלבום יחד עם נגנים קלאסיים.

מלאכי השרת


אל נורא עלילה


גשר צר מאוד

"מהרגע הראשון ששמעתי את הצלילים, ההרמוניה, המלודיה והעוצמה שבנגינתו ועיבודיו של תומר הדדי לתפילות יהודיות, הרגשתי שהוא מחבר אותי למקורות שלנו", אומרת נגרין על האלבום, שנמכר ברשת חנויות העיצוב שלה. "התאהבתי, התרגשתי והחלטתי לשתף גם אתכם בחוויה. אני מאחלת לכם חיבור מהנה ומרגש, הוא שלכם באהבה".

מדובר באלבום שלישי במסגרת הלייבל של נגרין, שנועד להפצת מוזיקה יהודית בארץ ובעולם. קדמו לו "מוזאיק" של אורי וידסלבסקי ו"אספמיה" של גדי גידור.

תומר הדדי הוא מלחין ויוצר, זוכה פרס אקו"ם, שהלחין שורת להיטים לאמנים כמו הראל סקעת ("מילים"), שלומי שבת, שירי מיימון "שלג בשרב"), ליאור נרקיס ("אם תרצי") ועוד רבים.

מיכל נגרין, בת קיבוץ נען, החלה את דרכה בשוק האמנים בנחלת בנימין והפכה עם בן זוגה מאיר למותג עיצוב מוכר ומצליח בארץ ובעולם.

מיכל נגרין פרומו (צילום: אוהד רומנו)
מיכל נגרין | צילום: אוהד רומנו