הבמה בגני התערוכה בתהליכי הקמה, התיירים האירופאיים אורזים והאמנים כבר מחממים את הקול – האירוויזיון כבר אוטוטו כאן. קשה להאמין ששנה חלפה כבר מאז שנטע ברזילי קטפה את המקום הראשון בתחרות עם השיר "Toy", אבל הנה זה קורה, האירוויזיון מתארח ממש כאן אצלנו בתל אביב.

כבר שנים שהאירוויזיון הוא חלק אינטגרלי מהווי הקהילה הגאה: ערכים כמו סובלנות ואהבת האחר שמזוהים עם הקהילה הפכו כבר לחלק בלתי נפרד מהתחרות, שרבים ממעריציה גם משתייכים לקהילה הגאה. אז אם כבר אירוויזיון בישראל, ואם כבר שבוע הגאווה והמצעד שמתקרב אלינו בצעדי ענק – למה שלא נרים לרגל החגיגה הזאת צ'ייסר בכל צבעי הקשת?

הכירו את ABSOLUT RAINBOW, מהדורה מוגבלת של המשקה האהוב שכוללת כ-4,000 בקבוקים בלבד. בקבוקי ה- RAINBOW עוצבו בהשראת ששת הצבעים בדגל הגאווה, המוצגים על גבי הבקבוק במשיכת מכחול כמסר לסולידריות, אהבה וכבוד לזכותו של אדם לאהוב את מי שיבחר. לרגל האירוויזיון ושבוע הגאווה, אבסולוט השיקו מארז מיוחד שכולל שני בקבוקי  ABSOLUT RAINBOW, שתי כוסות הייבול, שתי מניפות ותיק שרוך. 

אבסולוט ריינבואו (עיצוב: יחסי ציבור, אבסולוט)
עיצוב: יחסי ציבור, אבסולוט

אבסולוט וודקה הוא מותג המשקאות החריפים הראשון שקישט את בקבוקיו בדגל הגאווה. עוד בשנות ה-80 המוקדמות, תמך המותג בקהילה הגאה עם שיתופי פעולה יצירתיים וייחודיים, שכעת, ה- RAINBOW הוא המצטרף הטרי ביותר בקטגוריה הזו.


אז בפעם הבאה שאתם רוצים להביע תמיכה בקהילה הגאה – או סתם להרים צ'ייסר, כי לא חסרות לנו סיבות לשמוח כאן, תעשו את זה הכי שמח וצבעוני שיש עם ה-ABSOLUT

אבסולוט ריינבואו (עיצוב: יחסי ציבור, אבסולוט)
תיק שרוך מהמהדורה המיוחדת. מהר, לפני שייגמר | עיצוב: יחסי ציבור, אבסולוט