"רק שתדע שבכל מקום שאני הולכת אני אומרת שאתה מדהים, אז למה אתה לא מפרגן לי חזרה?"  אלין לוי התארחה אמש (ג') בתכנית גל ואלירז יחד הבדרן שגיב פרידמן. השניים הגיעו בכדי לקדם את תוכניתם החדשה" האוניברסיטה" שעלתה השבוע בערוץ קומדי סנטרל.

במהלך השעה שהתארחה באולפן הצליחה לוי המתחוכמת להוציא מאלירז אינספור מחמאות. כל זאת באמצעות החיוך הכובש והעיניים התמימות. "תפרגן לי חזרה ותספר למצלמה עליי". דורשת לוי. כשהם לא היו עסוקים בפרגון הדדי, סיפרה לוי על הקריירה החדשה כמנחת תוכניות בידור. "להצחיק זה הדבר הכי קשה בעולם, אבל אנשים נוטים לצחוק ממני כשאני אומרת דברים לא קשורים. אני מאוד נמשכת לכיוון הקומדיה" היא מסכמת.

כאמור, גם הסטנדאפיסט שגיב פרידמן הגיע לאולפן, אך הוא היה עסוק בעיקר בלחשוב על בדיחות משעשעות עבור גל, שדרש שיספר בדיחת הומואים בשידור. בהמשך סיפר פרידמן על העבודה בעולם הצחוק, המליץ על מופעי הסטנד אפ שמצחיקים אותו ואף הודה כי לדעתו רועי לוי הוא הסטנדאפיסט המקורי ביותר בארץ.

עוד בתכנית, סיפרה אליו על הפרידה והחזרה המתוקשרת לבן הזוג, שחקן הכדורסל אלישי כדיר: "טוב שנפרדנו כי היינו צריכים זמן לבד, ואפילו יותר טוב שחזרנו". ואם אתם תוהים מדוע הם לא גרים יחד, לאלין יש תשובה מוכנה: "אני מנסה להיות אישה עצמאית בעיר הגדולה". צפו בראיון המלא

גל ואלירז - ימים א'-ה' בשעה 14:00 בשידור חי בערוץ 24 ובאתר mako

>> איגי וקסמן מאוהבת: הגיל לא משנה כשיש אהבה