מפגש פסגה בעולם הריאלטי של ישראל נערך אמש בתכנית כתר המזרח כאשר ירון ונופר (פיינליסטית האח הגדול), אירחו את חגית יאסו (זוכת כוכב נולד 9) ואת בני אלבז (זוכה היכל התהילה) ובנו גד.

אלבז הגיע לאולפן יחד עם בנו הבכור גד, והשניים סיפרו יחד על העבודה המשותפת לאורך השנים. "אבא העלה אותי לבמה כבר בגיל 4" נזכר גד. "זה היה הדואט הראשון שלנו יחד". בהמשך סיפר אלבז ג'וניור כיצד הרגיש כשנאלץ לגדול בצילו של אביו, אחד מהזמרים הגדולים של שנות ה-80'.

"תמיד אמרו לי שגדלתי בצל של אבא, אבל אנשים לא הבינו שאני מי שאני בזכות אבא שלי. אם לאבא לא היה כישרון שירה, גם לי היה. אני משתפר רק בזכות העבודה המשותפת שלנו והפעמים בהם אנחנו מלחינים יחד שירים". אבא בני סיכם ואמר כי "הקריירה של גד מפוארת בזכות עצמה, והוא הוכיח זאת במהלך השנים".

בהמשך עלו בני וגד אלבז לבמה המרכזית באולפן וריגשו את הפאנל עם הביצוע המשותף שלהם לשיר "אם תשכחי". אלבז גם לא ויתר על ההזדמנות וסיפר לצופים כיצד בנו הפסיד בעבר חוזה עתק בסך 25 מיליון דולר.

מאוחר יותר הצטרפה  לפאנל גם זוכת כוכב נולד 9, הזמרת חגית יאסו, שהגיעה בכדי לספר על הימים שאחרי הזכייה, ההופעות ועל החיים בעיר שדרות. "זוהי חוויה לא נעימה. אתמול היו לנו אזעקות באמצע הלילה. בכל פעם שאני מופיעה במרכז אני מחוברת לאייפון ובודקת עדכונים על שדרות ומוודא שהכל בסדר בבית".

עוד סיפרה יאסו על הגאווה שהביאה לעיר שדרות ולעדה האתיופית: "אבא שלי אומר שהוא מרגיש כמו בעלייה ארתה. פתאום יש שוב מודעות גדולה לעדה האתיופית ואני שמחה שיכולתי להביא גאווה הביתה". בני אלבז, אגב, לא התאפק וסיפר לחגית כי הוא מעריץ את עבודתה ואף פירגן טיפים לעתיד: "את זמרת של רוח, אש ואדמה. אם תשירי שירי מיסטיקה, תוכלי לכבוש את המדינה. תזכרי מה בני אומר לך". הכריז אלבז. "השירה שלה, עם העוצמה שלה והרגש שלך פירקה אותי לחתיכות., התרגשתי כל פעם מחדש" אומר המעריץ בני אלבז.

כתר המזרח, ימים א'-ה' בשעה 18:00 בשידור חי בערוץ 24 ובאתר mako

>>> את זה עדיין לא ראיתם: אלירז שדה שר עופר לוי