ה-1' בספטמבר כבר כאן, וכמעט שני מיליון תלמידים פתחו הבוקר בשעה 08:00 את שנת הלימודים תשע"ב. גם אולפן נשים גדולות נערך ליום הגדול ולכבוד המאורע, אירחו הנשים את זוכת העונה ה-1 של מאסטר שף, אינה קראבצקי.

אינה הגיעה לאולפן יחד עם בתה בת ה-6, איה, אשר החלה היום את לימודיה כתלמידת כיתה א'. איה סיפרה כי גם היא נדבקה בחיידק הבישול של אמה, והוסיפה שגם השנה היא צופה אדוקה של התכנית.

אינה ואיה הגיעו לאולפן מצוידות בממרחים שונים ולימדו את הבנות איך אפשר להכין כריכים מושקעים לביה"ס. כאלו שיחליפו את החומוס והשוקולד שגדלנו עליהם. אינה אף הוסיפה כי ממרח השוקולד הוא כבר אינו חוקי בביה"ס וכיום מתבקשים ההורים לא לשלוח  את ילדיהם עם ממרח שוקולד.

אז מה כן אפשר להביא לביה"ס? אינה הכינה לבנות כריך מושקע במיוחד עם טונה צרובה, מיונז וביצה קשה. גם איה לקחת חלק במטלה והכינה כריך עם גבינת שמנת וריבת פירות יער עם קישוט של חסה ועגבנייה.

כשסיימו עם השלב הקולינרי, עברו לשלב המוזיקלי: בנות מפשחת קראבצקי התפנו לענות על השאלון המוזיקלי של הבנות. בין היתר סיפרה איה כי היא אוהבת את אברהם טל, בעוד אינה סיפרה על חיבתה לבית הבובות. צפו בראיון המלא

נשים גדולות, ימים א'-ה' בשעה 12:00 בשידור חי בערוץ 24 ובאתר mako

רוצים לפגוש את הזמר האהוב עליכם?