"תמיד הייתי כמו שאני עכשיו. אני היום את אותם חיים שחייתי לפני רק עם מצלמות מסביב". ליהיא גרינר התארחה השבוע בערים! אצל רן שריג ודנה ספקטור וסיפרה לצופים על הקשר עם עתי, היחסים עם אבירם והאישיות הכובשת שלה.

"תמיד הייתה לי הערכה עצמית מאוד גבוהה, אבל בטחון עצמי קצת פחות" אומרת ליהיא. "אני חושבת שאם אבא שלי היה בחיים, גברים היו מתייחסים אליי אחרת. היו נותנים לי יותר כבוד". גרינר סיפרה בתכנית על האקס המיתולוגי אבירם ועל מערכת היחסים הקלוקלת של השניים: "אבירם לא התייחס אליי יפה. אם הוא היה מכבד אותי, הוא היה מציע לי נישואים כשרציתי ולא שנתיים אחרי"

ואם תהיתם אז למה בכל זאת היא נשארה איתו שש שנים, יש לה תשובה מוכנה: "הוא היה גבר גדול ואהבתי את זה, הוא היה בעל עסק ויציב. חשבתי שהוא ישמור עליי".

ואיך אפשר לדבר על אבירם מבלי להזכיר את עתי: "עתי היה עוצמתי אבל בפועל זה לא היה הגבר של חיי. הייתה תחושה שהוא התבייש בי. עם איגי למשל הוא מצטלם ומתנשק מול כולם, איתי הוא בקושי הסכים לצאת יחד מהבית. כשהייתי מדברת על עצמי, הוא היה משתיק אותי". משחזרת ליהיא ומסכמת במשפט: "אולי אני יותר מדי בשבילו". צפו בקטע המלא

ערים! ימים א'-ה' בשעה 23:00 בערוץ 24

>>> אלין לוי סוחטת מחמאות מאלירז