עובדים על הזוגיות: ד"ר מוטי משיח, סגן מנהל בית החולים אברבאנל מגיע לעזור לזוגיות של צמד המנחים, כמו גם לאורחים הנכבדים אורלי וילנאי וגיא מרוז.

הבעיה שדנה ורן בחרו להציף – היא נולדה בחיפה בורגנית, ולימדו אותה בילדותה לנהוג לפי  "מה יגידו השכנים", וזה נשאר גם בזוגיות. בכל פעם שרן מתנהג לא בסדר בתכנית, משתכר או סופג ביקורת קשה, היא מסתכלת עליו בעיניים פחות אוהבות, בעיניים של המבקרים. "רן דופק סצנות ואני מרגישה שמסתכלים עלינו כזוג כושל", אומרת דנה.

גם הקנאה משחקת תפקיד - רן מודה שהלך מכות בבר לאחר שגבר זר פלירטט עם דנה, וגיא מזדהה ומדבר על הקנאה הגדולה, שהוא חווה בפעם הראשונה בחייו. "הבעיה שלנו היא קנאה. בכל מישור כמעט, ואובר דרמטיות- כל ריב הופך לבלגאן".

אורלי גם חלקה סודות מהמרחב האינטימי:  היא לא מרשה וודקה בבית, כי היא מוציאה מגיא דברים רעים, שיכרות רעה וממורמרת. עוד היא חושפת שבליל סדר הייתה התמוטטות קטנה: "הבנאדם קם באמצע ליל הסדר, בראש פינה, והחליט שהוא הולך הביתה ברגל. רדפתי אחריו עם האוטו, לא מצאתי אותו, סיפור שלם".

דברי הדוקטור:  "מה גורם לאדם להיות קנאי? הפחד מאובן ונטישה, שליטה, שייכות, "זה הצעצוע שלי", חוסר בטחון, והדימוי שלך עם עצמך".  איך הגיבו הנוכחים? איזה עוד סודות חשפו? צפו בטיפול של רן, דנה, אורלי וגיא

ערים! ימים א'-ד'  בשעה 22:30

>> זהבה בן: לא הייתי הולכת שוב לתכנית

>> שי גבסו לא מתפשר