התדמית של אדיר מילר נקיה כמו של נשיא ארצות הברית, מה גם שהוא נמנע מתכניות אירוח, והגיע רק כטובה לחברו הטוב רן שריג. לדנה ספקטור נמאס לא לדעת כלום על אחד החברים הכי טובים של בן זוגה, ולכן יחד עם האורחות טל ברקוביץ' ועפרי פרישקולניק הן מחליטות לנבור בעברו.

"היחידה שקצת שברה את ליבי היית שלי, אישתי", משיב מילר על השאלה הראשונה.  "הכרנו בחתונה של אסי כהן, היא הייתה הברמנית היפיפייה. יצאנו שלושה חודשים , אבל הייתי ריבאונד שלה, הלחצתי אותה, ונפרדנו. חזרנו אחרי שמונה חודשים. זה הכי קרוב לשברון לב, למרות שהיה האפי אנד", הוא מסכם.

על ילדותו סיפר הקומיקאי: "תמיד הייתי ילד מצחיק. המקצוע הזה בוחר אותך – מאז שאתה ילד אתה עושה הצגות ונהנה להצחיק, אתה לא יודע שיום אחד תתפרנס מזה."

"התפתחתי נורא מאוחר", מגלה מילר שנשאל על נקודות שפל בילדותו. "גיל הבגרות הגיע מאוחר, וזו הייתה תקופה די קשה – דווקא בגיל שמתחילים עם בחורות. לא התפתחתי, לא הייתי גבר." הסוף כמובן היה טוב, והוא צמח וגדל לגבר הבריא שהוא היום. עוד חשף מילר כי הוא לקח על עצמו כשליחות לעודד ילדים שמתפתחים מאוחר: " כשאני מזהה ילד כזה אני לוקח אותו הצידה ועושה לו שיחת עידוד".

כשברקוביץ', שעשתה דבר אחד או שניים פרועים בעברה (מישהו אמר פלייבוי?) שאלה מה הדבר הכי פרוע שעשה, ענה: "יחסית לדברים שדנה ורן עשו  שלי זה קרוסלה בלונה פארק", אומר מילר. "מה שכן, לקחתי על עצמי את תכנית הפריים טיים של ימי שישי בערוץ שתיים בגיל 27, החלפתי את 'רק בישראל', זה די מטורף".

צפו בקטע המלא בו מתוודה מילר על ילדותו והצדדים הלא מוכרים שלו.

 >> קובי אפללו: לא מתחבר לתרבות הסלבס פה

>> נתן גושן: יש לי מעל 300 שירים במגירה