כנראה שהרגע הזה היה בלתי נמנע: היום בו ישי לוי יפתח את הלב בפנינו. הזמר הגיע אמש (א') לשיחה מלב אל לב עם רן שריג ודנה ספקטור בתכנית ערים!. לוי הגיע יחד עם הבמאי דורון צברי והשחקנית שירי גדני להתארח בתכנית וסיפר לפאנל על הכל. הסמים, המפלות, הקאמבק וזוהר ארגוב.

"זוהר ארגוב, אני ואשתי היה מעין משולש אהבה אובססיבי, מגעיל ובוגדני. היה שם מלא גועל נפש. המכנה המשותף שלי עם זוהר היה הסמים. היינו עושים סמים יחד וכך נהיינו חברים טובים, היינו מדברים פתוח". כך מספר לוי מבלי להפסיק, כאילו חיכה לרגע הזה בדיוק. " פעם אחת הוא היה אורח אצלי בבית ואז יצא שהוא ניסה לאנוס את אשתי. אני לא רוצה להרחיב, אבל בדיעבד גיליתי שהוא ישב על אונס כבר פעם. הכל שם היה מגעיל ואובססיבי".

בהמשך מספר לוי, נשוי ואב ל-5, על הקאמבק הגדול של חייו ועל ההזדמנות השנייה שניתנה לו, רגע לפני שהיה מאבד עצמו לדעת לחלוטין: "אני הייתי, עשיתי, וראיתי הכול בחיי. הכל. הייתי מטורף ברמות הכי קשות של המילה. דפוק לגמרי." כך מעיד על עצמו לוי ולא חושש לספר גם על הפעם בה היה בהתקף קריז יוצא דופן: "הייתי עד כדי כך מטורף, שביום אחד שערבבתי יותר מדי סמים, עשיתי מיקס שלם, קיבלתי התקף ושרפתי לבחורה את הבית. פתאום ככה. פשוט שרפתי את הבית כולו - זאת תוצאה ישירה של סם, לא של רוע".

לוי לא עוצר כאן ועובר לנושא אחר: מערכת היחסים שלו עם בנו שיר, זמר בפני עצמו: "אני לא מפרגן לו. ממש לא. מוזיקה זה לא משחק ילדים והוא והמנהלים שלו השתמשו בשם שלי בשביל לקדם אותו". שיר לוי, שפרץ לתודעה לאחרונה אחראי בין היתר לשירים: "עד סוף הזמן", "יום אחד תבקשי ועוד". אבא לוי מספר כי הוא לא ממש תומך בקריירה המוזיקלית של בנו: "טבעי שהוא רצה להיות זמר, אבל הוא בנה את עצמו על חשבון השם שלי. הוא סיפר שקרים כדי לקדם מכירות. הכל בולשיט". הוא מסכם. צפו בקטעים המלאים.

צפו בפרק המלא עכשיו ב-V.O.D של ערים!