בשבוע שעבר אירחו רן ודנה כמדי ערב שלושה אורחים בתכנית ערים!. כמדי ערב שאלו אותם שאלות וניסו לגלוש לחייהם הפרטיים. אבל הפעם היוצרות התהפכו - האורחים בתכנית החליטו פעם אחת ולתמיד לשאול את רן ודנה את השאלות האישיות ואף לקבל תשובות.

שלי גפני, רוני קובן וליהיא גרינר החליטו להפתיע את רן ודנה בשלב השאלה האינטימית ודרשו לדעת כיצד בדיוק החלה מערכת היחסים בין השניים. "אנחנו רוצים תמונה מדויקת: מתי הבנתם ששווה לזרוק הכל לפח בשביל השני?" שאל קובן בנחרצות.

ספקטור המופתעת לא התבלבה והחלה לספר: "הייתי בדכאון למרות שהיה לי הכל. בית יפה, ילדה ובעל מהמם. לא הבנתי למה אבל הייתי בדכאון. היה לי הכל והייתי עצובה" כאן עצרה ספקטור למחות דמעה והמשיכה: "הרגשתי שרן הוא הייצוג שלי במחוברים, הרגשתי כאילו הוא הילד שלי, רציתי לשמור עליו". ספקטור ממשיכה ומגוללת בפני האורחים והצופים את סיפור היכרותם של השניים.

"כל החיים היינו אחד ליד השני. אני נכסנתי והיא בדיוק יצאה. הלוואי והייתי פוגש אותה בגיל 20" אומר רן ומוסיף כי "כאשר ישבנו לקפה, פתאום ברגע אחד האוויר בחדר השתנה. ידעתי שהחיים שלי עכשיו מתחילים, באותו רגע".

למרות האופוריה ששורררת על הספה, לא שוכחים רן ודנה להגיד כי הם מצטערים על הדרך בה נוצר סיפור האהבה בינם: "היינו עושים הכל אחרת. שנינו מתחרטים על הדרך בה זה נעשה ועל הדברים שאמרנו ועשינו אז, אבל לא הייתה לנו ברירה".

>>> ערים! ימים א'-ה' בשעה 23:00

>>> שטראובר: יש לפחות כדורגלן הומו אחד