הצעת נישואין (תמונת AVI: מתוך משפחה בהופעה, ערוץ 24)
האם שוב נזכה לראות את מאיה מגיבה כך? | תמונת AVI: מתוך משפחה בהופעה, ערוץ 24
משפחת גרומן:

בכל פעם שעלו על הבמה במהלך העונה, הם הפתיעו עם ביצוע שונה ומיוחד, וקצרו שבחים מהשופטים ומחיאות כפיים מהקהל. משפחת גרומן התכוננה לרגע הזה מאז שהילדים נולדו, ובגמר של "משפחה בהופעה" הם ישירו את "שלום עליכם". האם אתם חושבים שלהם מגיע להיות הזוכים בעונה הראשונה של "משפחה בהופעה"? הנה הזדמנות להיזכר בביצוע שלהם ל"עטור מצחך".

משפחת שקד:

כשהאמא כוכבת ילדים, האבא מעבד מוזיקלי והבת ילדת פלא, זה כנראה מתכון בטוח להצלחה. החל משלב האודישנים משפחת שקד הקסימה את כולם, הרבה בזכות המתיקות של ליה בת ה-9. בגמר הם ישירו את "רץ אלייך" של עילי בוטנר וילדי החוץ. אם לדעתכם הם צריכים לקטוף את המקום הראשון, הצביעו להם בסקר ובינתיים, הנה הזדמנות להיזכר בביצוע שלהם ל"מה שהלב בחר".

 משפחת בכר:

כשירון בכר והבן שלו עדן הגיעו לתוכנית, כולם הופתעו. ירון הוא מעבד מוזיקלי מוכר והוא מנגן עם עדן, גב אל גב, עוד מהימים בהם עדן היה ילד קטן. יחד הם מנגנים מוסיקה קלאסית בכישרון רב כפי שאף אחד לא שמע. בגמר הם יבצעו את czardas של Monti. האם הם יהיו הזוכים הגדולים? 

 

משפחת סלומון:

האחים סלומון מהיישוב מבוא מודיעין, הקפידו לעשות שמח במהלך העונה בכל ביצוע שלהם. הם הביאו לתוכנית את האהבה שלהם למוזיקת קאנטרי, וגם את הקשר המיוחד של שלושתם, שלעיתים הקשה עליהם בבחירת השירים. בגמר הם בחרו לשיר את "wake me up" של אביצ'י, בסגנון הייחודי שלהם. האם הם יהפכו לזוכים הגדולים?

משפחת סבוביץ'

המשפחה הרוקיסטית של התוכנית עם שני הבנים, יונתן (12.5) ובר (14.5), נתנו בראש במהלך העונה עם תופים וגיטרה, כשהאמא נעמי על המיקרופון. בגמר הם כרגיל ירימו את האולפן עם ביצוע ל-"stairway to heaven" של לד זפלין. אם הם המשפחה המועדפת עליכם – הצביעו בסקר, ואם אתם מתלבטים – יש לכם הזדמנות להאזין לאחד הביצועים הגדולים שלהם מהעונה.

 

"משפחה בהופעה", הגמר הגדול, שישי ב-15:00, ערוץ 24