1. תודה לחיים ולרבקה מוזס

אי אפשר היה שלא להתאהב ברבקה מוזס. הסבתא, בליווי הנכד, אבירם קוניו, הפתיעו את השופטים עם ביצוע מרגש לשיר הספרדי gracias a la vida של מרסדס סוסה (אחייניתה של מוזס).

2. אחים ומשפחה

צמד האחים לבית אדמוני החלו לשיר יחד בעידוד אם המשפחה. לאחר מותה של האם, הם הפסיקו לשיר, אבל מיד אחרי תקופת האבל הגיעו היישר לאודישנים של "משפחה בהופעה". הם בחרו את "גשם שיבוא", שירו של שמעון בוסקילה, שכמובן התרגש במיוחד מהביצוע. 

3. מחולות תימן

האב אבנר ושלושת ילדיו נריה, אביה ואחיה, הפכו את מה שהתחיל בזמירות השבת התימניות המסרותיות סביב שולחן השבת להרכב משפחתי בועט. בשלב "מבחן הבמה" הם שרו את "קטונתי".

4. יומן המסע של האחיות קאשי

האחיות קאשי כבשו את השופטים של "משפחה בהופעה" כבר מהרגע הראשון כשפצחו בשירה. בשלב "מבחן הבמה" הם ריגשו גם את הקהל עם "יומן מסע" של אביב גפן, ומיותר כנראה לציין שהם עברו לשלב הבא.

5. שתי בנות ואם

משפחת אריכא הן הרכב של שלוש בנות: טל האם, ושתי בנותיה, הדר ונטע. בשלב האודישנים הם הפתיעו את השופטים בהרמוניה מושלמת כששרו את "נער הייתי וגם זקנתי".

6. מצרפת באהבה

בביצוע המרגש הזה מלווה ברנרד בן חיים את שני ילדיו, מארי ופול  על פסנתר. יחד הם שרו את Hymne A L'amour בשפת האם שלהם, צרפתית, כמחווה למדינה ממנה הגיעו ארצה לפני שש שנים.

7. עבר, הווה, עתיד?

את ההרכב "האחים שטרית" אולי הכרתם לפני התוכנית "משפחה בהופעה", ולמרות שמאחוריהם קילומטראז' של לא מעט הופעות, הם התחרו בתוכנית ככל המתמודדים. בשלב "מבחן הבמה" ושרו את "כמו בלדה".

8. חלום עליהם

ליאת פסח חלמה מאז ומתמיד להיות זמרת, ויחד עם שני ילדיה שיראל ואושריאל היא מגשימה את החלום דרך התכנית. בשלב "מבחן הבמה" הם הרטיטו לבבות כשביצעו את "ילדה קטנה" של משה פרץ.

9. השקד פורחים

כשהאמא כוכבת ילדים, האבא מעבד מוזיקלי והבת ילדת פלא - זה מתכון בטוח להצלחה. משפחת שקד בחרה לבצע בשלב האודישנים את on my own של ניקה קוסטה - הימור שהתבררו כמוצלח. 

10. מהיוטיוב לבמה

משפחת פאלוס הגיעו לאודישנים של "משפחה בהופעה" אחרי שחוו הצלחה גדולה עם סרטון היוטיוב בו שני, האחות הקטנה, שרה את "ימים יגידו". באודישנים הם הדהימו את השופטים עם "עדיין ריק" של לירן דנינו.

ההצבעה הסתיימה. מצעד המשפחות המרגשות ישודר בשבת ה-21.2, ב19:00. 

"משפחה בהופעה", שישי ב-15:00 ושבת ב-19:00, ערוץ 24