המתמודדת הראשונה שעלתה לבמה וניסתה להקפיץ את השופטים היא שובל מלכה, שבחרה לבצע את השיר "נרקוד הלילה" של קובי פרץ. גל ציין שלא בטוח שבחירת השיר הייתה מתאימה, אבל הרגיש את האנרגיות הטובות שהיו על הבמה. עדי ליאון התייחס להגשה של השיר, וחשב שהביצוע היה צעקני מדי והרגיש כמו קריוקי. אחרי שיתר השופטים הסכימו עם הביקורת, ואופירה הגדירה את הביצוע כחובבני, אייל החליט לחכות עם ההחלטה לסיום הערב.

מיד אחריה עלתה לבמה ויולט קנינו שבחרה לבצע את השיר "למה לא" של איציק קלה. מיד עם סיום הביצוע עדי פתח עם ביקורת מפרגנת, והחמיא לקצב המדויק בשירה שלה. גל לעומת זאת הרגיש שהביצוע לא היה מספיק משמח, ואילו אופירה הכריזה עליו כביצוע שפתח את הערב. למרות שגיספן ציין שבעיניו השירה הייתה טכנית מדי, אייל בישר לויולט שהיא עברה לתכנית הבאה.

האודישן הבא שייך לספיר מלכה שבחרה לבצע את השיר "עלם חמודות" של מרגלית צנעני. ירון הרגיש שהביצוע לא היה מספיק אנרגטי, וגיספן הסכים שגוון הקול שלה אמנם מרגש אבל ההגשה הייתה מלנכולית. עדי הסכים עם הביקורות וציין שזיהה זיוף קל בתחילת השיר, ולבסוף אייל החליט לחכות עם ההחלטה עד לסיום הערב.

המתמודדת הבאה שעלתה לבמה היא גיידה אבו עואד, שהחליטה לעשות שמח באולפן עם השיר "Kadduka El Mayyas". מיד עם סיום השיר עדי ליאון נעמד על הרגליים, התרגש מהטכניקה הגבוהה של והתרשם מהמאוול שפתח את השיר. אחרי שגל החמיא למגוון הרגשות שהיו בשירה, אופירה הגדירה אותה כ"סטארית" וירון אילן חשף שהיה מהופנט לאורך כל השיר, אייל לקח את גיידה יד ביד לתכנית הבאה. 

מי שעלתה לבמה מיד אחריה היא לידור בן עטייה שבחרה לבצע את השיר "שיכורים מאהבה" של עדן בן זקן. אייל ציין שלמרות שהיא שרה יפה ומחייכת, עדיין הרגישו שהיא הייתה לחוצה לאורך כל השיר. הביקורת הבאה הגיעה מעדי שחשב שבחירת השיר אמנם הייתה נכונה, אבל הביצוע היה מעט לחוץ. למרות שחשבה שהביצוע לא היה מבריק, אופירה בחרה להחמיא ללידור וגיספן אף כינה אותה "יהלום לא מלוטש". בסיום הדיון שעורר סערת רגשות אצל המתמודדת הצעירה, אייל בחר לקבל את ההחלטה בסיום הערב.

האודישן הבא שייך לליאל יפת שבחרה לבצע את השיר "בניתי עלייך" של עומר אדם. מיד עם סיום השיר אייל ציין שהוא רואה השתפרות מתכנית לתכנית. למרות שעדי עדיין לא רואה בה זמרת מזרחית, הוא בחר להחמיא על צורת ההגשה שבעיניו מצליחה לכבוש את הקהל. אחרי שגל וגיספן החמיאו לליאל על הביצוע והמליצו לבחור בפעם הבאה שיר שיותר מתאים לגוון הקול, אייל בישר לה שהיא עוברת לתכנית הבאה.

המתמודדת הבאה היא עדן בן אבו שבחרה לבצע את השיר "אך בלילה" של זוהר ארגוב. הביצוע שלה זכה למחיאות כפיים סוערות מצד השופטים ולשלל מחמאות. אוחובסקי הודה שהוא מבין לראשונה מדוע יתר השופטים אוהבים אותה, וחשב שביצעה את הקלאסיקה בצורה מעולה. אופירה התאהבה בצבע הקול המיוחד, ועדי המליץ לה להוסיף בביצוע הבא גם מאוול. כדי להראות עד כמה הביצוע הרשים אותו, ירון עלה לבמה והוביל את עדן יד ביד לתכנית הבאה. 

מיד אחריה עלתה לבמה ציפורה איבגי שבחרה לבצע את הפיוט "אעופה אשכונה". ירון ציין שהוא רגיל לשמוע את השיר במנעד מרוקאי, ופחות אהב את העיבוד הנוכחי שנשמע לו קצת כמו שיר של להקה צבאית. גל התייחס לשיר עצמו כשבעיניו מדובר בבחירה לא מספיק מעניינת, ואילו עדי החמיא למאוול שפתח את השיר אבל התאכזב מהבתים. בסיום הדיון בין השופטים, אייל בחר לחכות עם ההחלטה לסיום הערב. 

האודישן הבא שייך ללימור כהן שבחרה לבצע את השיר "La Telaab Ben Nar". ירון פתח עם הביקורת הראשונה ואמר שציפה לביצוע יותר טוב מזה שהיה, וגל אפילו הגדיר אותו כמבלבל וחסר ריכוז. בעוד שגיספן ביקש לשמוע ממנה גם סגנונות אחרים ולא רק שירים בערבית, עדי החמיא ואמר שמדובר בזמרת שיודעת לעשות שמח עם ביצוע מהנה. אייל לעומת זאת בחר להסכים עם הביקורת של גיספן, ואחרי שהגדיר את הביצוע כמעייף, הוא החליט להשאיר את ההחלטה לסיום הערב.

מי שעלתה אחריה לבמה היא בר כהן שבחרה לבצע את השיר "רוקדת בלילות" של אייל גולן. עוד לפני שהתחילו הביקורות מצד השופטים, אייל הודיע חגיגית שהיא עוברת לתכנית הבאה. ירון החמיא על המאוול באמצע השיר, ועדי סיכם את הביצוע כמדויק, מזרחי וכיפי בדיוק כמו שהוא אוהב. 

המתמודדת הבאה והאחרונה להערב היא זהבה כהן שבחרה לבצע את השיר "מימי" של שרית חדד. עדי החמיא על הטכניקה שהייתה בשירה, אבל הסביר שכשמבצעים שיר של שרית חדד חשוב לשים לב לשליטה בקצב. בעוד שגל חשב שלא היו ניצוצות על הבמה, ירון הכתיר את הביצוע  כאחד הטובים שהיו הערב, ואייל בישר לה שעברה לתכנית הבאה.

אורח הכבוד

חברו הקרוב של אייל, הזמר איתי לוי, הגיע אל האולפן לביצוע מיוחד של השיר "בשעות המתות". בהמשך התכנית הצטרפו אליו גם האולטראס עם הלהיט המשותף "מסיבה בחיפה".

מי יעלה לשלב הבא?

בסיום התכנית אייל החליט שהמתמודדות שעוברות לתכנית הבאה ומצטרפות לויולט קנינו, גיידה אבו עואד, ליאל יפת, עדן בן אבו, בר כהן וזהבה כהן, הן ציפורה איבגי, לידור בן עטייה וספיר מלכה.