בזמן שאלירז שדה יצא למילואים, התיישב ליאון רוזנברג על כס המנחה של "הדיבור"  (באופן זמני), וניצל את ההזדמנות לנהל דיון עם הפאנליסטיות טהוניה רובל וליהיא גרינר על מה שקרה אמש ב"ישנן בנות". ספציפית, על סולו ההדחה של ויקה טיולנב.

"אני לא מקנאה בה", אמרה טהוניה, "היא גם לא שכחה מילה שתיים שלוש - היא שכחה את הכל. כשאני עליתי לשיר ב'הכוכב הבא' והיה לי את הפזמון שברחה לי המילה והתבלבלתי, אבל המשכתי. צריך להצדיע לה על זה שלא הפסיקה לגמרי". "אני מבינה מה קרה לה שם and it sucks", אמרה ליהיא. "אני הייתי בקדם אירוויזיון עם שיר שלי וכשזה קרה לי בחזרות, אמרתי לעצמי 'וואו זה שיר שלי, איך אני לא זוכרת את המילים?'. לפחות היא ממש יפה".

"אני הייתי עוזב את הבמה, זה היה מאוד לא נעים", מודה ליאון ומוסיף: "אני קצת מרגיש אשם שזה קרה. לפני שהיא עלתה לשיר אמרתי לה 'את האחרונה בלהקה שלך, שמעת מה השופטים אמרו על החברות שלך, הכל על הכתפיים שלך ואת בעצם זאת שאחראית עם הלהקה תישאר או לא', ומרוב לחץ...".

הדיבור על "ישנן בנות" גרם לליהיא גרינר להיזכר בקטע אחר שראתה בתוכנית - האודישן של דידי לוזון מבית "האח הגדול": "אני בשוק שהיא עשתה דבר כזה, זה היה The Worst", אמרה. "זה היה מוזר, ואחרי זה כשאמרו לה שהיא ממש לא טובה היא אמרה 'אני דידי, אני הולכת להצליח פה...', ואמרתי לעצמי וואט דה הל?!... "היא פשוט התרסקה על הבמה", נזכר ליאון, "מה שקרה לויקה זה כלום לעומתה". "כנראה שעלה לה מאז שיצאנו מהבית", סיכמה טהוניה.

חנה לסלאו: "לילה אחד איתי ומייקל מתמוטט כמו ב'הישרדות'

שאלון גבר עם ליאון רוזנברג: "בסוף אנחנו עושים כל מה שאתן רוצות"

שי כרם: "אל תשלחו את הילדים שלכם לריאליטי"