רגע לפני ש"ישנן בנות" עולה לאוויר, ושנייה לפני שהחיפוש אחר להקת הבנות הבאה יוצא לדרך וכל העסק מתחיל להתחמם, תפסנו את דנה אינטרנשיונל לשיחה פתוחה ואינטימית בימי הצילומים הראשונים בין אקשן לקאט.

קריירה, שאיפות, אהבה, זוגיות, פחדים, חלומות, סיוטים, מוזיקה, חוויות מתחילת הדרך ואושר - הדיווה הבינלאומית פתחה בפנינו את הלב ודיברה על הכל. את התוצאה הסופית - סרט דוקומנטרי קצר בשם "ישנה אישה" - תוכלו לראות ביום שישי ב-15:00 בערוץ 24. בינתיים, הנה כמה דברים שתוכלו למצוא שם.

"אני מרגישה כאילו אני פה בחסד ולא בזכות", אומרת דנה, "כאילו אני צריכה להוכיח את עצמי. למרות שזכתה באירוויזיון ולמרות שנבחרה לזמרת השנה, היא עדיין מבקשת מאלוהים בריאות ושמחת חיים בכל יום שישי בהדלקת נרות.

למה שמחת חיים? "כדי שתביא לי את המשך הקריירה". למרות זאת, היא עדיין חיה בתחושה שיש סיכוי שהיא תעלם יום אחד: "יש לי פחד קיומי שלא יהיה לי מה לאכול בגיל מבוגר".

 

אנשים נוטים לומר עליה שהיא ביצ'ית, אבל לטענתה זה פשוט שקר בפרסום: "אני לא אוהבת לרדת ולצחוק על אנשים, זה הכל נובע מחוסר ביטחון - הקם להורגך, השכם להורגו". דווקא להפך, הדבר שהכי מרגש אותה בחיים הוא חיבור עם אנשים, ספציפית עם גברים: "כשאני מאוהבת אני בועטת הכל החוצה ולא מעניין אותי כלום".

למרות שלטענתה צריך לבחור בין קריירה לאהבה ("עובדה שמדונה יש רק אחת עם שמונה ילדים מאומצים וכמה בעלים שזרקו אותה לפח, ולבר רפאלי אין חבר כבר שנה"), הדבר שעדיין הכי מרגש אותה הוא נשיקה ראשונה עם גבר: "אבל לא נשיקה של פרחה במועדון שקופצת מאחד לשני - נשיקה מלאת לשון, בשר ורוק. ואז אני כאילו ביומיים של פינטוז, ואז אני אומרת 'חמודה שלי, תמשיכי לחלום מאמי'.

דנה אינטרנשיונל מרימה את המסך: הכל על הפרומו ל"ישנן בנות"

"כבר ביום הראשון שלוש בנות רצו בדמעות לשרותים": מאחורי הקלעים של צילומי התכנית

דנה מזמינה אתכן לעשות סלפי באינסטגרם ולזכות בסמארטפון