רייצ'ל לאור, חברת להקת אל ניניו שהועמדה השבוע להדחה, הצליחה במשימה לא פשוטה: להוציא את קבינט הפופ של "ישנן בנות" מהכלים, ספציפית את צדי צרפתי. בתוכנית שתשודר ביום שני מבצעת רייצ'ל את סולו ההדחה שלה ולאחר מכן ניגשת לשמוע את תגובות השופטים. כזה מטח של ביקורת, לעומת זאת, היא ודאי לא ציפתה לקבל.

"את באמת בחורה מאוד מוכשרת", אומר לה צדי, "אבל את מעצבנת אותי כיוון שאת כאילו מענישה את כולם. את עולה במה עם פרצוף לא נעים - על מה את כועסת? נכנסת לתוכנית שהיא תחרות וסוג של משחק, יש לך צ'אנס להראות עוד פעם סולו ועובדה שאין לך מה לפחד, יש לך יכולות. אז ממה את מפחדת? את בת 20, זה לא גורלי וזה לא סוף העולם. את יכולה לעשות את זה בקלות אבל להיות קצת יותר נחמדה, מה רע?".

רייצ'ל, שלעשות פרצופים זו לא פרקטיקה חדשה עבורה, מודה שמבאס אותה להיות מועמדת להדחה: "זה מתסכל לשמוע כל שבוע 'אתם הלהקה הכי גרועה', ולהקות הולכות להיות מודחות, אז למה זה שווה לי להראות מה אני יכולה?". "אז למה להכנס למקצוע הזה בכלל?!", מתרעם צדי. "את יודעת שהמקצוע הזה זה רכבת הרים, בכל יום אתה לא יודע מה יהיה מחר, אני יודע מה יהיה איתי מחר? למה? ככה. אם לא אז תצאי, לכי הביתה. זה באמת כואב לי. אם את לא מבינה אז אין טעם להכנס לעולם הזה, זה עולם קשה".

"הוא רק קשה, ויש מדי פעם צ'ופרים", מוסיפה דנה. "תבינו בנות - זה בכי, דמעות, לתלוש שערות, לא להרדם בלילה, לחשוש מכישלון ולחשוש מניצחון. אבל הדבר הכי חשוב שאדם יכול לעשות זה ארשת פנים אניגמטית: אל תראי שאת כועסת ועצובה. את יותר מדי יפה וסקסית בשביל להרגיש קורבן".

בשלב הזה גם שי כרם מתערב ומעיר: "הפרצופים שאת עושה זה פרצופים של ילדה בת 5 שלא נתנו לה בבמה, ואת משתמשת בזה כאילו להשיג משהו. זה לא משיג שום דבר. עזבי, תחייכי ותפסיקי עם הדרמה קווין".

מה בעצם כל כך הרגיז את השופטים? צפו ב-19:00 בערוץ 24.

הבנות בוחרות: מי יותר סקסי, לאון או מייקל?

סלפי עם דנה: התמונות מחדר החזרות

איך חגגו ב"ישנן בנות" יום הולדת לדיווה? צפו בקטע ובתמונות מאחורי הקלעים