הגמר הגדול של "ישנן בנות" מתקרב בצעדי ענק, והבנות מתחילות להרגיש את הלחץ. בר שמרון מ"מפתח סול" ורוני סילבר מ"A ליסט" התארחו באולפן מאמאלנד וסיפרו שמרוב עומס הן בכלל לא מספיקות לראות את התוכנית. "אני מקליטה, באה הביתה רואה רק אותי וזהו", צוחקת רוני. "אני רואה במאקו האמת", מודה בר, "כי אני לא מספיקה".

הבנות גם סיפרו על המתחים שעברו אחת עם השנייה לאורך העונה: "תמיד יש דברים מאחורי הקלעים", מספרת בר, "לא הכרנו לפני והבנות שם חברות טובות שלי, אבל לא כולן אהובות. עברנו משבר גדול אבל עשינו חזרות, שמנו את זה בצד ונאמר לנו שהעבודה משחררת ובאמת - זה לגמרי משחרר".

"אצלנו היה הפייט של העונה", מודה רוני. "התחלנו בתור להקה ששמחה להיות להקה, בפרק הראשון כשאמרו לנו מי עם מי קפצנו אחת העל השניה, התחבקנו והתנשקנו, הרגשתי בעננים למרות שלא הכרתי אותן בכלל. בנאמבר הראשון שלנו דנה אמרה שנראה לה שאנחנו חברות מאוד טובות, אבל שזה בגלל ההיי ושזה לא באמת אמיתי - והיא צדקה. אחרי הנאמבר כל אחת התחילה להוציא את הדברים. אנחנו ארבע בנות מאוד חזקות ודומיננטיות, שכל אחת רוצה להיות בפרונט ולהיות ביונסה. אני למשל הכי לא ביונסה, היא לא ההשראה שלי. אני בכלל אוהבת את לידיי גאגא. אבל ברגע האמת, כשכל אחת הייתה צריכה לשיר לבד, קרה ששרתי שיר של ביונסה ועכשיו אני הפכתי להיות הביונסה".

מי תזכה בסוף? "אני חושבת שאנחנו ננצח, כי אנחנו להקה שגם שרה וגם רוקדת", אומרת רוני. "מפתח סול זו אמנם הלהקה הווקלית הכי טובה בתחרות והן שרות הכי טובה, אבל השאלה מה מחפשים".

מתברר, אגב, שהבנות בעצמן מריצות הימורים מאחורי הקלעים על מי תזכה, ורק רוני נשארה משום מה מחוץ לעניין. "אתן עושות מזה ממש ביזנס?", היא נדהמת לגלות, "לא הכניסו אותי! דווקא הייתי שמחה לעשות כמה ג'ובות מזה. כשאני יוצאת מפה אני הולכת לארגן את זה".

לין מור: "מפחדת שצ'ייסר תתפזר אחרי הגמר"

ההצבעה הגורלית נפתחה: אילו להקות יעלו לשלב הגמר?