השאלה שצדי צרפתי נשאל הכי הרבה בזמן האחרון היא "איך 'ישנן בנות' שונה מכל ריאליטי מוזיקלי אחר?". התשובה שלו היא אחת - "יש שוני בקונספט הכללי. פה מדובר בלהקות, ומבחינתי זה הרבה יותר קשה כי כשאתה שומע בת אחת ששרה אתה ממוקד בה. עם להקה אתה צריך להתייחס לקונספט של השיר, לסטיילינג, לאיך זה מועמד...".

"בלהקה טובה הבנות משלימות אחת את השניה", הוא אומר, "זה כמו ליהוק - אתה רוצה למשל שבת אחת תהיה נערית, אחרת נשית, אחרת שמנמנה מתוקה וכו'. צריך שיהיו צבעים כדי שזה לא ישעמם, חייב להיות באלאנס".

על העבודה מאחורי הקלעים עם דנה וירדנה הוא מספר - "אני נהנה מאוד, זה כיף גדול. זה קל ונעים ועובד טוב. בדיוק סיימנו השבוע צילומים ואמרנו אחד לשני 'כמה כיף'". כבר בתוכניות הראשונות נרשמו כמה חילוקי דעות מקצועיים בין צדי לירדנה הארזי, חברה נוספת בקבינט הפופ. את זה מסביר צדי כ"אני איש של מאחורי הקלעים, שם אני מרגיש נוח. ירדנה רואה את זה בעיניים אחרות של פרפורמרית. להקת בנות זה לא דבר פשוט, למרות שירדנה מתעבת שאני אומר את זה".

שאלה נוספת שהוא נשאל לא מעט היא האם לדעתו להקת בנות יכולה להצליח בארץ. "זה כמו זמר", הוא טוען, "זה ייצא אם הם יסתדרו ביניהם ויהיה חומר נכון ומי שידחוף אותם. היום ההמחזה יותר חשוב מהמבצעים. את יכולה להיות זמרת מחורבנת עם עיבוד מחורבן, אבל אם הוא על פסנתר וזה הופך את הקרביים - זה עובד".

עכשיו ניתן בראש: מאחורי הקלעים של תוכנית ההדחה

"בריטני ספירס לא הייתה יכולה לעשות את זה": הבנות מדברות מאחורי הקלעים

"יש פה אפקט של וואו": ביקרנו בצילומי התוכנית הראשונה 

"אתה מזייף שזה כואב": היציאות של צדי ודנה

בנות, גם אתן יכולות: רוצות להשתתף בתוכנית?