"ישנן בנות" מחממת מנועים ואוטוטו מתחילה לחפש את להקת הבנות הבאה של ישראל, אבל בינתיים קבלו את האודישן הראשון המלא, לפני כולם:

רוני סילבר, זמרת בת 22 ממושב נווה איתמר, הגיעה ראשונה להיבחן בפני היועצים של דנה שכוללים את תמיר קליסקי מ"אתניקס", הכוריאוגרף אלדר גרויסמן, הדי ג'יי ואמן הדאנס תומר G ומנחה התוכנית, לאון רוזנברג. רוני מגדירה את עצמה כזמרת פופ שחיה ונושמת פופ, והיא אוהבת את מרכז הבמה ואוהבת להוביל, ולכן היא רוצה לעמוד בראש להקה ולהיות חלק ממנה.

רוני התייצבה באודישנים עם שיר מקורי שכתבה והלחינה בעצמה, "או לה לה". אם הוא נשמע לכם קצת מוכר אתם כנראה לא טועים: הקליפ ל"או לה לה" נחשב לקליפ האינסטגרם הראשון שיוצא לרשת, למעשה, רוני כותבת שירים מגיל 14 והוציאה לא פחות מחמישה סינגלים לרדיו, ביניהם השיר "רק שלך" שתורגם לבולגרית ונראה שם "רק בורקס".

אם רוני עצמה נראית לכם מוכרת, גם כאן אתם כנראה לה טועים: רוני השתתפה בעונה השנייה של הסדרה הדוקומנטרית "חלומות מפלסטיק" ששודר בהוט בידור ישראלי, לאחר שעברה הגדלת חזה של 190CC. היא אפילו השתתפה בקדם האירוויזיון בשנה שעברה, עם השיר "בלבי" שכתבו עידן יניב ואיתי זילברשטיין. 

להיט אחד וגמרנו: להקות הבנות שהיו לנו פה

ישנן גרסאות: כל הקאברים המפתיעים לשיר "ישנן בנות"

איך ייראה הריאליטי-פופ הציוני הראשון? הפרומואים מספקים טעימה