לירן אביב, סאבלימינל (צילום: פיני סילוק)
סאבלימינל ולירן אביב. היום בנשים גדולות | צילום: פיני סילוק

ערוץ 24 פותח בוקר חדש ווגם היום, אנחנו שמחים להביא לכם את רשימת האורחים המלאה והמכובדת. מי יגיע לבקר ואיפה, מי מגיע להופיע ומי יגיע לשיחה מלב אל לב אצל רן ודנה.

את היום נפתח בשעה 12:00 עם נרי, אודיה והילה בתכנית נשים גדולות, והיום יגיעו לאולפן הצמד הכי בועט בעולם המוזיקה, סאבלימיניל ולירן אביב. גם המזרת הצעירה תמר אייזנמן תגיע לדבר על השנה הגדולה בחייה. ואם זה לא מספיק, גם המתאגרף מרחב מוהר יגיע לשוחח עם הבנות.

_OBJ

בשעה 14:00 בדיוק נעבור לצמד המנחים גל ואלירז שיעדכנו אותנו בענייני היום. הזמר רון שובל יגיע לבקר באולפן, וכך גם הזמרת אהובה עוזרי. לקינוח נקבל את עומר ומור, כוכבי TLV.

בשעה 16:00 נעבור לתכנית חדשה ומרעננת "ג'ולייטה על החוף", בהנחיית המאמי הלאומית החדשה, במסגרתה תבקר בחופים שונים ברחבי הארץ, תשוחח ותשחק עם האנשים בחוף. משם נעבור בשידור חי לרצועה השמחה ביותר על המסך, כתר המזרח. ירון ונופר יארחו הערב את הגדול מכולם, אביהו מדינה יחד עם ננסי ברנדס ויניב בן משיח..

בשעה 23:00 נעבור לרצועת הלייט נייט, ערים!, עם רן שריג ודנה ספקטור. והערב ישבו על הספה גואל פינטו, יחד עם שוער לירן שטראובר והזמרת מיכל שפירא. יהיה מעניין

אולפן הקיץ בימים א'-ה' 14:00-00:00 בשידור חי בערוץ 24 ובאתר mako