זמר, שחקן, איש חיי לילה וגם אחד שמבין לא רע בכלל באוכל. אלישע בנאי, מי שמחזיק בכל הטייטלים האלה, הגיע הבוקר להתארח באולפן "הדצים", ואם גם לכם זה נראה מוזר שאישיות פרועה כמו של אלישע מגיעה לראיון רציני בשעות כל כך מוקדמות, הנה ההסבר שלו: "האמת היא שרק בבוקר אני נראה רציני יותר, בשעה 13:00 כל העסק האמיתי שלי מתחיל לתפקד".

את "ההשראה" שלו לדמות הרצינית ואולי אפילו קצת חנונית, בנאי יכול לזקוף לתפקידו הקולנועי  הראשון בסרט "תפוחים מן המדבר" שם שיחק דמות של קיבוצניק, תלמיד אוניברסיטה וחובב ריקודי עם. "הזמינו אותי לאודישן, הגעתי, ולמרות שאני לא אוהב אודישנים. ביקשו שאגיע במיוחד, הם אהבו, ואז התקדמנו", הוא מספר ומרחיב מעט על התדמית הזו שדבקה בו: "אני אדם מאוד רגוע, עם קצת פוזה, אבל יש לי כך הרבה דברים על הראש כמו אלבום חדש שבדרך ותפקידים שונים בטלוויזיה, אז כשאתה עסוק כל כך  אתה חייב לדאוג לעשות לעצמך טוב ולהיות קצת רגוע".

עניין נוסף שאי אפשר להתעלם ממנו בכל הקשור לבנאי הוא כמובן הייחוס המשפחתי שלו, ואם בהתחלה ההתעסקות בנושא הייתה בלתי פוסקת, נראה שהיום הוא כבר לגמרי עומד בזכות עצמו. "בצורה כזו או אחרת הייחוס המשפחתי שלי לוקח אותי למקומות אישיים יותר, אז עבדתי הרבה יותר קשה וגרמתי לאנשים לשכוח מהעניין. אני והלהקה שלי מופיעים כבר למעלה מארבע שנים בכל רחבי הארץ ולהופעות שלנו מגיעים כל סוגי האנשים שבאים לשמוע את המוזיקה שאני עושה, אז אין לי ספק שהעשייה שלי כבר מדברת בזכות עצמה".

אלישע בנאי (תמונת AVI: פבלו אוכל וחברים, ערוץ 24)
"כרגע זה לא הזמן שלי להתלכלך בדברים מהסוג הזה" | תמונת AVI: פבלו אוכל וחברים, ערוץ 24
עם אלבום שלישי בדרך, אי אפשר שלא להסכים עם בנאי, שגם מסביר מה ההבדל בין האלבום הקרוב לאלו שיצאו לפניו: "יש הבדל גדול. האלבום הראשון שלי היה מאוד בוסרי. רק לפני שלוש שנים הבנתי כמה 'התחלתי' הוא. לא קל לשמוע את עצמך בפעמים הראשונות, אז פתאום זה נהיה משהו גדול עם הופעות בכל הארץ ואתה אומר לעצמך שאתה חייב להשתפר, וככה זה מתגלגל, הולך ומשתפר כל הזמן".

אהבה נוספת ששולטת בחייו של בנאי היא ללא ספק האהבה לבישול, ואחרי שעבד בלא מעט מטבחים, כולל אצל רושפלד, בנאי מגלה שהאהבה הזו היא בדיוק הסיבה שגרמה לו לפתוח את בר המסעדה שלו, "הוסטל 51". "זו עבודה תובענית, ובהתחלה באמת הייתי עמוק בתוך המטבח, אבל החלטתי לצאת קצת מתוך הפס עצמו, למרות שבקרוב אני חוזר לשם. בישול זה משהו שאני מאוד  אוהב לעשות, אבל אין ספק שהקריירה המוזיקלית שלי אילצה אותי לעזוב קצת את התחום".

רגע לפני סיום חשפו ג'ודי ודץ שבנאי קיבל בעבר הצעה להשתתף ב"הישרדות", הצעה לה סירב בתוקף. "יש רגעים שאתה סולל לעצמך דרך וקריירה והחלטתי שזה לא יכול להיות חלק מזה. כסף לא מעניין אותי, בדיוק בגלל זה אני עובד הרבה יותר קשה בעיסוקים האחרים שלי, וכרגע זה לא הזמן שלי להתלכלך בדברים מהסוג הזה".

>> לדף הפייסבוק של ערוץ 24 לחצו כאן

"הדצים", ראשון עד רביעי, 10:00, ערוץ 24