שאולי או שאול? זו השאלה הראשונה שסקרנה הבוקר את הדצים עם הגעתו של שאולי בדישי להתארח באולפן לרגל פתיחת העונה החדשה. "זה לגמרי שאולי, גם בתעודת הזהות", מיהר להרגיע בדישי, שהוסיף וסיפר שהוא חצי מצרי וחצי תימני, בדיוק כמו אורנה שהתרגשה עד כדי חיבוק.

בימים אלה מככב בדישי בעונה השלישית והמצליחה של "גולסטאר", שם הוא רץ בין מגרשים ארגנטינאים יחד עם דורון מירן, צחי אשכנזי, זוהר ליבה ועוד רבים אחרים, ויחד הם מספקים קטעים שאצל חלק מצופי הסדרה כבר מזמן הפכו לקאלט. אבל בדישי, כך גילינו הבוקר, הגיע לצילומים עם רקע ספורטיבי: "האמת היא שעד גיל 18 הייתי סוג של כדורגלן ושיחקתי בצורה מקצועית. לצערי בסופו של דבר התפוצצה לי הבועה והבנתי שאני לא מספיק וויתרתי".

זה היה הרגע בו הבנת שתהיה סטנדאפיסט?

"לא, האמת היא שלא חשבתי על זה. לא ממש ידעתי מה אעשה והייתי בין עבודות, חשבתי שאולי אפתח בר או מסעדה".

שאולי בדישי  (צילום: אור גפן)
"גם אם היה פיצוץ, אז אחרי זמן קצר הוא עבר". בדישי ומירן | צילום: אור גפן
"גולסטאר", לאלו מכם שישנו עמוק בחודשים האחרונים, היא סוג של קייטנה גברית ומצולמת שמתרחשת כאמור בארגנטינה, ומקבצת חבורה של סלבס שמתאגדים לקבוצת כדורגל תחת שרביט האימון של שייע פייגנבוים. "התחברנו מיד ותוך יום היינו כמו משפחה", מספר בדישי, "זה לא האח הגדול, נכון שדורון מירן היה קצת אאוטסיידר ואמר שהוא הגיע בשביל המצלמות, אבל כל השאר באמת באו ליהנות ולשחק כדורגל - גם אם היה פיצוץ, אז אחרי זמן קצר הוא עבר. היום, כשאני רואה את עצמי על המסך, אני נזכר פתאום בדברים שאמרתי, הימים שם  היו כל כך ארוכים שאתה כבר לא זוכר מה קרה מתי", הוא מספר בערגה על האווירה מאחורי הקלעים.

יש משהו שאתה מצטער עליו בכל הנוגע לתכנית?

"אם יש משהו שלא ידעתי עליו זה שאני אהיה כל כך מלא אמוציות ועצבים בכל מה שקשור למשחק הכדורגל עצמו, זה היה מפתיע".

ומי החבר הכי טוב שלך בקאסט?

"באופן טבעי אתה קרוב יותר למי שאיתך בחדר, ואיתי היו לירן שטראובר והדר גולדמן, אבל באמת שהסתדרתי עם כולם – היה כיף גדול".

מעבר לימי "גולסטאר" העליזים, בדישי הוא גם סטנדאפיסט עסוק עם מופע שמדבר על כל מה שמעסיק אותו, וכמובן אתכם. "במופע שלי אני מדבר על זוגיות כמובן, אלו החיים שלי - אני נשוי עם ילד, ואלו עניינים שנוגעים לכולם. מעבר לזה אני כמובן עוסק בכל מה שקורה סביבנו. המופע שלי לא קבוע, הוא משתנה ככל שהחיים שלי משתנים., וכן, לפעמים אני גם צוחק על אשתי, וחברות שלה שמגיעות למופע מיד מספרות לך אחרי זה", הוא צוחק ומספר שזו הייתה מטרת ההגעה שלו לתכנית. "באתי ל'גולסטאר' במטרה אחת - כדי שיותר אנשים יבואו להופעות שלי, אני מאוד מאמין בהופעה הזו – לצחוק מהתכנית זה משהו אחד ולבוא להופעה שלי זה משהו אחר לגמרי".

"הדצים", ראשון עד רביעי, 10:00, ערוץ 24