אין תמונה
מגיעה לקשקש עם הבנות. פרידה הכט

שבוע חדש מתחיל בערוץ 24 ואנו שמחים להציג לכם את רשימת האורחים המכובדת שתתארח בתוכניות השונות בערוץ. והיום בערוץ: פרידה הכט, מיכל אמדורסקי, דודו בוסי, ישי לוי ועוד.

את היום נתחיל כרגיל בשעה 14:00 עם הצמד הכי דינאמי על המסך, גל ומרגול. השניים יארחו את האיש והתספורת צביקה פיק, ואת הזמר איציק שמלי. בפינה הקולנירית יתארח מתמודד מאסטר שף, רוני חן.

מיד אחר כך נעבור בשידור ישיר לתכנית הכי מצחיקה של הקיץ - נשים גדולות עם אודיה קורן, נרי ליבנה והילה אלפרט. והיום אקסית האח הגדול, פרידה הכט תגיע לאולפן לקשקש עם הבנות על ענייני היום. 

בשעה 18:00 בדיוק נעבור לירון אילן ונופר מור בתכנית כתר המזרח, שם יהיה היום שמח במיוחד. ירון ונופר יארחו את הזמר ישי לוי שישיר ממיטב להיטיו ויקפיץ את האולפן. גם סגיב כהן, מאיה בצלאל ויוני יעיש יקפצו לבקר באולפן.

את היום נסגור עם הלייט נייט היומי ערים! בהנחיית רן שריג ודנה ספקטור, שעוברת החל מהיום לשעה 22:30.  השניים יארחו הערב את הסופר דודו בוסי (שכזכור, חלק עם שריג רגעי תהילה בתכנית "מחוברים"), את הזמרת מיכל אמדורסקי ואת השחקן רועי אדר (גבוה וגריבאום).

במהלך השבוע יתארחו בתוכניות השונות גם נטלי עטיה, בן ארצי, אביהו שבת, שי גבסו, גד אלבז, זהבה בן, מאור דניא, אורלי וגיא ועוד. יהיה מעניין

כל תוכניות ערוץ 24 בשידור חי גם באתר mako

מרגול תוקפת, סקטור מתייעצת; סיכום השבוע בערוץ 24

>>>זהבה בן: בתכנית אני הכי אמיתית שיש