אפילו אם אתם לא חסידים אדוקים של הז'אנר, בוודאי יצא לכם לזפזפ בצהרי שישי לערוץ 24 ולראות כיצד ירון אילן ממשיך לעשות שמח בתוכנית שלו "שישי שמח", שכבר הפכה לקאלט בהתהוות.

את הקונספט העליז מכירים כבר כולם, כשבכל סופ"ש מתארחים אילן ושלל זמרים מסלסלים אצל משפחה אחרת למסיבת קריוקי ארוכה, ועכשיו, חוגגת התוכנית שנתיים בספיישל שבועות מיוחד שישודר היום תחת השם "שלישי שמח".

בואו לזרום איתנו בפייסבוק של 24

בין האורחים שיבואו לזמר אפשר למצוא את: הפרויקט של רביבו, מושיק עפייה, רגב הוד, מרגול, אתי לוי, הישראלים, מאור אדרי, פיני חדד, נסרין, סטאלוס, גלעד יפרח, פאר טסי ועוד ועוד.

"אנחנו חוגגים שנתיים לתוכנית, וזה גם חג השבועות, אז רצינו לעשות משהו קצת שונה", מסביר אילן את הקונספט החגיגי, "יהיה הרבה מים, מסורת ובריכה. בקיצור כיף גדול".

התוכנית הפכה להצלחה גדולה, אתה זוכר בכלל איך הכול התחיל?
"ברור. הרעיון שלי היה לעשות משהו ניסיוני, משהו שהרבה אנשים עושים אותו כל הזמן, וזה לקבץ ביחד המון אנשים וזמרים לשירת קריוקי עם הרבה שמח".

ירון אילן בצילומי הפרומו (צילום: mako)
יש סיבה להיות מבסוט | צילום: mako

בעצם זיהית לפני כולם את טרנד הקריוקי שהשתלט פה על המדינה?
"אפשר לומר שכן. היה לי חשוב להביא לאנשים משהו שמחזיר אותם לילדות, שמלב המון נוסטלגיה ושירים וזמרים אהובים. אני שמח לראות שאנשים אוהבים ונהנים לראות את זה, באמת שלא האמנתי שהיא תצליח כמו שהיא מצליחה".

מה לדעתך הופך אותה לתוכנית כזאת פופולארית?
"אני חושב שזה שילוב של כמה דברים, השעות בה היא משודרת, והעובדה שזה נורא ספונטני, אמיתי ולא מנופח. כלום לא מתוכנן בתוכנית הזאת, ואני מאוד גאה בה. באיזשהו מובן מדובר גם בסוג של מפעל חיים עבורי. אני שמח שאנחנו עושים כבוד למוזיקה ומחזירים הרבה זמרים ושירים שנשכחו".

מה התגובות הכי נפוצות שאתה מקבל ברחוב?
"יש המון באז סביב התוכנית ומשגעים אותי במובן החיובי של המילה. כולם רוצים לארח ולהיות חלק מהתוכנית, וזה כיף. כיף לראות שזה עושה טוב לאנשים".  

ירון אילן (צילום: mako)
מפעל חייו | צילום: mako