שלמה ארצי בהופעה בפסטיבל בריזה (צילום: שרון רביבו)
חסמב"ה! חסמב"ה! חסמב"ה! | צילום: שרון רביבו
לוח החגים של ערוץ 24 מקדיש מדי יום את שידוריו לאומן אחר אשר השפיע רבות על המוזיקה בישראלי, עד כה זכינו להינות מימים שהוקדשו כולם לשרית חדדלשלומי שבת למירי מסיקהוללהקת אתניקס. ולכבוד חג סוכות מקדיש ערוץ המוזיקה את לוח השידורים לאיש והג'ינס שלמה ארצי.

את הבוקר יפתח יואב קוטנר, שיחזור עם שלמה ארצי אל המקומות המשמעותיים בהיסטוריה המוזיקלית שלו.  ('מה נשמע', 10:30). ומיד לאחר מכן עודד מנשה יערוך לנו סקירה מדוקדקת של כל הלהיטים הגדולים של שלמה. ('מאז ועד היום, 11:00).

הצצה נדירה אל מאחורי הקלעים של הזמר הראשון שכבש את קיסריה

לקראת הצהרים נצא למסע מיוחד, לסרט המתעד את הופעתו של ארצי באולם "צוותא" בתל-אביב, והקלטות שירים מאלבומו "אהבתיהם" באולפן. ('אהבתיהם', 13:00). לאחר הסרט ישודר פרק בסדרה 'האלבומים הגדולים', אשר בו יספר שלמה על תהליך היצירה והסיפורים שמאחורי האלבום 'דרכים', דרך כתבות דוקומנטריות שישלבו במהלך הפרק נכיר את הגיבורים שמאחורי השירים והמקומות שהיוו השראה לכתיבתם. ('האלבומים הגדולים', 14:00).

לא שפוי?

בשעה 15:00 ישודר הסרט 'לילה לא שפוי', בבימויו של ירון שילון, המלווה את ההכנות למופע "שפויים" של שלמה, ובמהלכו ייפתח לנו צוהר מרתק לשיחות עם חברי הלהקה, אחורי הקלעים של המופע והופעת השקת המופע בקיסריה. ('לילה לא שפוי', 15:00). מיד לאחר מכן נמשיך לסרט נוסף פרי יצירתו של שילון, 'עונת ההופעות שלי', המלווה את האוסף המרגש והמצליח של שלמה 'עונת ההופעות שלנו', המכיל שירים מההופעות האינטימיות ועד לקיסריה המיתולוגית. בין השירים שלמה מאפשר לנו הצצה אל עולמו הפנימי, אל מה שלא תמיד אנו רואים כקהל, אל אחורי הקלעים של הלהקה ולכל אותם רגעים קטנים ואינטימיים. ('עונת ההופעות שלי', 15:30).

לקראת הערב נקנח בסרט ישראלי מיתולוגי שנצרב לכולנו בתודעה, 'חסמב"ה ונערי ההפקר', אשר בו משחק שלמה ארצי בתפקיד הראש - את עלם החמודות ירון זהבי. אז שיהיה חג שמח!

>>>לחצו כאן לצפייה ישירה בערוץ 24

את לוח השידורים המלא של ערוץ המוזיקה תוכלו למצוא כאן.