שלישיית הגמר של עונת העשור (תמונת AVI: mako)
רגע לפני הגמר: מצעד שלושת הפיינליסטים | תמונת AVI: mako

איטן גרינברג: שום דבר בך לא רגיל

איטן נולד לפני 18 שנה בראש לציון וכיום מתגורר בגבעתיים. במהלך העונה הפתיע אותנו בקסם האישי ובאינטרפטציה הייחודית שהעניק לשיריו. מבין שלל הביצועים שהעניק לנו איטן במהלך התכנית אתם דירגתם את שלושת הגדולים: במקום השלישי זכה שירו של שלום חנוך 'הדרכים הידועות', מתוך האלבום חתונה לבנה, אותו ביצע אין בחצי הגמר השני ובזכותו זכה בכרטיס הכניסה לגמר המיוחל.

במקום השני אתם דירגתם את השיר 'אדם ארעי בעולם', שיר מקורי פרי עטו של איטן, אותו ביצע ברבע הגמר ובזכותו העונק לו התואר ה'ביצוע המצטיין של הערב'. ובמקום הראשון ניצב איתן הביצוע הבלתי נשכח של איטן בשלב הסולו הגורלי, וגם הפעם מדובר בשיר מקורי שלו - 'ציפור אחת קטנה'.

"בהתחלה שהגעתי לאודישן של כוכב הייתי בחששות, לא ידעתי כל כך לקראת מה אני הולך. זה היה קצת 'הולכים אל הלא נודע'. הרגשתי שאני יוצא למסע", סיפר איטן, "זה משהו מדהים לדעת שמתוך כל האנשים שנבחנו לאודישנים אז רוצים אותי בגמר. הקהל רוצה אותי בגמר, זה מדהים".

לריאיון המלא עם איטן צפו בפרק המלא.

אניטה גסין: גיל זה ממש לא תרגיל

אניטה היא צעירת הפיינליסטיות, רק בת 16 אבל עם נשמה בוגרת להפליא. היא תלמידת תיכון וגרה במגדל-העמק, ולפי הסיפורים היא שרה כבר מגיל 3. מבין הביצועים המרשימים והעוצמתיים של הנערה עם הקול העצום הזה, אתם דירגתם במקום השלישי את השיר 'קח אותי' של היהודים, אותו ביצעה אניטה בספיישל זכרון ילדות, שם הוכיחה לנו איזו חיית במה היא. "לא חשבתי שהקהל בבית יאהב אותי, אבל אני רואה כמה אנשים חמים ויודעים לפרגן", סיפרה אניטה שהותעה מכובד המעמד.

אל המקום השני במצעד השירים של אניטה הגיע השיר 'אלוהי' של ארקדי דוכין, אותו ביצעה אניטה בחצי הגמר הראשון. ובמקום הראשון אתם בחרתם בשירו של לא אחר מאשר חבר פאנל השופטים משה פרץ, השיר 'זיקוקים', אותו ביצעה אניטה באולמות האבירים, שם הוכיחה שלמרות התדמית הקשוחה המוזיקה המזרחית בנשמתה.

לריאיון המלא עם אניטה צפו בפרק המלא.

אור טרגן: הילד בעל תשע הנשמות

אור טרגן, גם הוא תלמיד תיכון, בן 17 מהרצליה, אשר הודח מהתכנית אך שב אליה ובגדול בשלב הגלגל ההצלה והוכיח לכולנו שגם אם נראה שהכל אבוד תמיד צריך לשמור על אופטימיות. מתוך הביצועים של אור במהלך העונה אתם דירגתם במקום השלישי את השיר 'רוח ים', של עופר לוי, אותו ביצע אור בחצי הגמר הראשון בספיישל ארקדי דוכין.

בספיישל אתניקס ביצע אור את השיר 'מחר אני בבית', והצליח לרגש את כולנו ולכן לא מפתיע כלל שגולשי mako דירגו את השיר במקום השני והמכובד. בתואר הביצוע הטוב ביותר של אור, על פי תוצאות הגולשים, זכה השיר 'מקום אחר', של יוני בלוך וברק פלדמן, אותו ביצע אור בחצי הגמר השני ושבזכותו נכנס לשלישיית הגמר.

"החוויות שהכי זכורות לי מהעונה, זה גלגלי ההצלה, גם במחנה האימונים הודחתי וצדי החזיר אותי, וזה כיף גדול ההרגשה הזאת שצדי נלחם עלי", סיפר אור שעבר דרך ארוכה עד שהגיע לגמר, "ואז הגיע גלגל ההצלה השני והקהל החזיר אותי. זה באמת כיף גדול, מאוד מרגש, ועכשיו אני פה כדי להשאר ולא כדי ללכת".

לריאיון המלא עם אור צפו בפרק המלא.

אז מי משלושתם יזכה להיות הכוכב הנולד של עונת העשור? ההחלטה בידיכם! הכנסו עכשיו והצביעו