מה שקורה באילת (צילום: mako)
"מה שקורה באילת" ימי ו בשעה 22:30 | צילום: mako

החל מה-6/7: ערוץ 24 משיק לוח שידורים חדש ומגוון, עם תכניות מוזיקליות חדשות, ספיישלים ומגישים חדשים, לצד תכניות חדשות שכבר עלו לאחרונה בערוץ. בנוסף, לראשונה ייערך שיתוף פעולה עם התכנית הלאומית "עיר ללא אלימות" והמשרד לביטחון הפנים ובקרוב: אפליקציה חינמית חדשה לאייפון ולאייפד.

"אל תענו לי!" – שעשעון מוסיקלי עם אבי נוסבאום

משחק הטלוויזיה היחיד בו המתמודד יכול לסיים במינוס ולהיות חייב כסף לתכנית! בכל ערב, אבי נוסבאום יחד עם צמד הקומיקאים דובדבני וקובץ' יארח זוג מתמודדים וישאל אותם שאלות מעולם המוסיקה. בכל שאלה אפשר להרוויח או להפסיד. אם יטעו - יצטרכו לשלם את שווי ההפסד לקופת התכנית. החל מה-6/7, מידי יום ב-18:30 (למעט יום ד')

אבי הזמר מארח (צילום: mako)
אבי הזמר מארח. ימי שישי בשעה 21:00 | צילום: mako

"מה שקורה באילת" - סדרת דוקו-דרמה מוזיקלית חדשה, המתעדת את שגרת יומו של צוות הווי ובידור באחד מהמלונות הגדולים באילת. הסדרה עוקבת אחר הצוות, המורכב מאנשים עם ניסיון בצוותי הווי ובידור בבתי מלון שונים ואנשים שזו להם התנסות ראשונה, לכל אורך תקופת ההכשרה והעבודה השוטפת: ממסדרי הבוקר בתחפושת, מופעי אירובי בבריכה, ערבי בינגו ועד גולת הכותרת - השתתפות במופע החדש "אתה תותח" – מחזמר המבוסס על שיריו של יוסי גיספן.

החל מה-6/7, מידי יום ו', אחרי "אבי הזמר מארח" ב-22:30

"אבי הזמר מארח" - תכנית אירוח בהנחיית אבי הזמר, הכוכב העולה מקריית אתא. אחרי שכבש את בימות מועדוני הזמר הים תיכוני, מגיע אבי הזמר לערוץ 24 לתוכנית אירוח מוסיקלית בה יארח את מיטב הזמרים, הידוענים והמכרים לשעה של שירים, דיבורים וריגושים.

מידי יום ו' בשעה 21:30

"תצחיק אותי"- עם ציפי שביט ועודד מנשה - ציפי שביט ועודד מנשה מחפשים את מספר הבדיחות הכי מצחיקות בישראל. בכל סופשבוע יבחנו ציפי ועודד מספרי בדיחות שיתחרו ביניהם מי יספר את הבדיחה הכי טובה ויעלה לגמר שייערך בסוף החודש.

החל מה-6/7, ימי שישי ושבת, בשעה 19:30

_OBJ

"לייק בישראל" – עם עמית בחובר ונטלי דדון - עמית בחובר ונטלי דדון ברצועה יומית עם כל הקליפים החמים והקטעים הכי מצחיקים שעלו ברשת או שודרו בטלוויזיה. כל מה שהייתם רוצים לשים על ה-wall שלכם בפייסבוק - בתוכנית אחת.

החל מה-8/7, ימים א' –ד' בשעה 17:30 ובשבת "לייק בישראל – השבוע שהיה"

"עיר ללא אלימות" בערוץ 24

ערוץ 24 בשחתוף תכנית "עיר ללא אלימות" של המשרד לביטחון הפנים יפעלו לקידום מוזיקה בקרב בני נוער ברשויות המקומיות ברחבי הארץ בתקופת הקיץ. במסגרת שיתוף הפעולה, אמן מוכר ייפגש עם בני נוער שעוסקים במוזיקה במועדונים שמפעילה התכנית בערים שונות ברחבי הארץ. מטרת שיתוף הפעולה היא העברת מסר של מניעת אלימות והתנהגות אנטי-חברתית בקרב בני נוער באמצעות מוזיקה. ערוץ 24 יתעד את המפגשים המוסיקליים ויערוך מהם קטעים שישודרו בערוץ.

התכנית הלאומית 'עיר ללא אלימות' היא תכנית הדגל של ממשלת ישראל ושל המשרד לביטחון הפנים בהתמודדות עם התנהגות אלימה בקרב בני נוער ברשויות המקומיות.

"לאשקלון באהבה"

הופעות חיות בשידור חי הישר מאשקלון עם מיטב אמני הזמר הים התיכוני. המופע הראשון – עם ליאור נרקיס.

החל מה-4/7, ימי ד' בין 18:30-21:00

ערוץ 24 הוא הערוץ השלישי הכי נצפה בשעות היום אחרי ערוצים 2 ו- 10, והוא הערוץ הנצפה ביותר ב-2012 בימי שישי ברצועה של 10:00-18:00

למעלה מ 1.5 מיליון צופים בכל שבוע נחשפו לערוץ 24 בחציון הראשון של 2012 - גידול של 22% לעומת החציון המקביל אשתקד.

בקרוב תושק אפליקציה חדשה לערוץ 24 לאייפון ולאייפד, מדובר באפליקציה חינמית חדשה : האפליקציה תאפשר צפייה בשידור החי של הערוץ ותכלול את לוח השידורים החדש. בנוסף, תאפשר האפליקציה השתתפות בפעילויות אינטראקטיביות מול השידור בזמן אמת ו תכלול שירות התראות על תחילת השידור בטלוויזיה והפעילויות השונות, שיתוף בפייסבוק ועוד.

התכניות החדשות מצטרפות לתכניות נוספות שעלו לאחרונה לשידור בערוץ ובהן "קותי בחדר האחות", "מנטה עם ירון אילן" ו"כוכב נולד בצהריים" בהגשת עינת שרוף ואלירז שדה.