אולפן הקיץ של ערוץ 24 סוגר שבוע ואנחנו מביאים לכם את מיטב הרגעים מהשבוע החולף. כל הכתבות, הדרמות, הקטעים הטובים והביצועים האולפן. 

אז מה היה לנו השבוע באולפן? מרגול פתחה חזית נגד מחאת האוהלים וזכתה לאינספור תגובות וביקורות מכל כיוון אפשרי. בהמשך, התנצלה על חלק מהדברים וסייגה במעט את דעותיה. "אני תומכת במחאה, אך לא במארגנים. הם מונעים מפוליטיקה". טענה המנחה. גואל פינטו התארח אצל הצמד כמה ימים אחר כך ותקף את מרגול :"תתרכזי בצעקת העם ולא בפולטיקה של המחאה".

גואל נגד מנחם בן (תמונת AVI: mako)
תמונת AVI: mako

במהלך השבוע התארחו אצל הצמד רועי בר נתן ושחר סגל שסיפרו על תכניתם החדשה "מה נסגר", אילנה אביטל חשפה לראשונה כי בקרוב יעלה מופע מתוך היכל התהילה, בו תשתף פעולה עם החברים להיכל - מייקל הרפז ואדם. גם שירה גבריאלוב קפצה לבקר וצימררה את כולנו כששרה משירי איימי ווינהאוס ז"ל.  דודו פישר ורם אורן הגיעו גם הם וסיימנו את השבוע עם אורנה דץ וקלוד דדיה שהצליחו להרקיד את גל ומרגול.

גל ומרגול, ימים א'-ה' בשעה 14:00

הנשים הגדולות אירחו השבוע את מיקה קרני ומשפחתה המוזיקלית למדי, חמי רודנר הגיע לאולפן וקרא לכל אמני ישראל להצטרף מיד למחאץ האוהלים: "יש לנו חלק במרקם החברתי של המדינה". גם אשף יחסי הציבור רני רהב הגיע לעשות כבוד והזמרת שורטי שדיברה על היציאה המתוקשרת מהארון ("לא רואה אף אחד ממטר") ועל הסגנון המוזיקלי החדש שאימצה.ענת וקסמן חגגה יומולדת 50 באולפן, מיכל דליות, הרי היא הסופר נני הלאומית הגיעה לחנך את הנשים, ואביגיל רוז נתנה הופעה על הבמה המרכזית באולפן.

נשים גדולות, ימים א'-ה', בשעה 16:00

בכתר המזרח היה שמח כמו תמיד, בשבוע ססגוני ומקפיץ במיוחד. פתחתנו את השבוע עם סטאלוס ואורן חן שהגיעו במיוחד כדי לשיר לנופר את הלהיט "עפה על עצמך" בשידור חי. גם כוכבי לה לה לנד הגיעו כל אחד בתורו לעשות כבו. אתי לוי סיפרה על הקשיים, דה לוקו וג'ולייטה דווקא סיפרו על הצדדים המהנים של התהילה והפרסום.

הזמיר הותיק, חיים משה הגיע להשאיר לירון אילן מתנה מקורית - תמונה חתומה שלו מלפני כמה עשרות שנים רון שובל ואדיר גץ הגיעו לעשות שמח. רון ניסה לענות על השאלון של נופר, אך בעיקר קרע את צמד המנחים מצחוק. גם לירן אביב, נתנאל ובוגר כוכב נולד 9, לידור סולטן, הגיעו להרים את האולפן באוויר.

כתר המזרח, ימים א'-ה' בשעה 18:00

ברצועת הלייט נייט היה לנו שבוע יוצא מיוחד למדי. ערים! פתחה את השבוע עם האיש והמיליון אלירז שדה שהתוודה כי בניגוד לדעה הרווחת הוא דווקא לא התאהב באילנית ממבט ראשון, ובכך השאיר את שריג וספקטור יחד עם האורחים אבנר ברנהיימר ומיכל טראויג המומים למדי. לוסי דובינצ'יק , הילה אלפרט ורני בלייר הגיעו לשיחה לילית ודיברו על סקס , יחסים ואהבה.

ביום למחרת הגיעו דנה רון, רענן שקד ועדי שילון ודנו עמוקות בסוגיה שמטרידה את כולנו: האם דנה ספקטור צריכה לעבור הגדלת חזה או לא? התשובות מפתיעות, אגב. גם חיים אתגר, רובי פורת שובל ומעיין שנער, שמוכרת לנו מהסדרה הדוקומנטרית "בלי בושה". הפאנל המכובד דיבר על הילדים הרעים על המסך, התכונות שעושות אותנו סקסיים.

 

>>> הפרקים המלאים של ערים! עכשיו ב-V.O.D


צפו בכל הרגעים הגדולים של השבוע 

ערים! ימים א'-ה' בשעה 22:30

>>>כבר ביקרתם באתר החדש של ערוץ 24?