"אחלום לנצח", "תראו אותי", היא כל הסיפור", "בואי דינה", "השיר שלי" וכמובן הקאבר המפורסם ל"בשמלה אדומה", הם רק חלק מרשימה ארוכה מבית היוצר של "מופע הארנבות של ד"ר קספר". לרגל יציאת דיסק האוסף, מגיעים שי להב ואורן ברזילי להתארח באולפן 24 ולהגיש עם לירון תאני את מצעד הלהיטים של הלהקה. בין לבין, הם חושפים את הסודות מאחורי השירים הגדולים וזוכים לכמה הפתעות שנשלפו מהארכיון והותירו אותם פעורי פה. 

"ירקו לנו בפנים"

אחרי שנות ה-90 המוצלחות הגיעו גם שנות השפל והלהקה התפרקה. ברזילי עבר לניו יורק להיות מפיק אמנים ולהב עסק בפרויקטים מוזיקליים שונים, ועבד עם אמנים כמו שרון חזיז ולהקת "היי פייב". ברזילי מספר שההשפלה שהם חשו היא זו שהובילה לבסוף לפירוק הלהקה ושאף אחד מהם לא האמין שיהיה קאמבק בעתיד: "היינו להקה פופית אבל מאוד אומנותית, תמיד ניסינו לעניין את הקהל וקיבלנו אפס הערכה על האקסטרה שעשינו, פשוט ירקו לנו בפנים. זה פגע אישית בכל אחד מאיתנו, ולא הצלחנו להחזיק את עצמנו כלהקה בשביל לעבור את התקופה הקשה והחלטנו להתפרק".

"בשנים שאחרי אני לא זכרתי שהייתה להקה כזאת, זה נמחק לי לחלוטין מהזכרון ונשאר כך שנים ארוכות", אומר להב. הוא מודה שיתכן שהוא הדחיק את התקופה כולה בשל העלבון הגדול שחשו חברי הלהקה: "הרגשתי שאני לא יכול לשאת את ההשפלה הזאת יותר. שנה אחרי הייתי מיליונר מהיי פייב, שכחתי מקספר, זה לא עניין אותי. אנחנו הבאנו שירים כמו "אחלום לנצח" ו"תראו אותי" והקהל אומר לי שזה לא טוב, מנהלי הפלייליסט אומרים לי שזה לא רדיופוני, לא הבנתי מה הם רוצים".

"השירים השנואים ביותר הפכו ללהיטים"

אחרי שכל אחד מחברי הלהקה המשיך לדרכו, מי שעמדה מאחורי האיחוד הייתה למעשה אשתו של להב. ב-2004 התפרסם סקר אינטרנטי גדול תחת השאלה "איזה להקה הייתם רוצים שתתאחד". כשראתה את התוצאות היא מיהרה להראות אותן לבעלה: הלהקה שכל כך רצה לשכוח, "מופע הארנבות של ד"ר קספר", כבשה את המקום הראשון. בשלב הבא היא אף שכנעה אותו להתקשר לברזילי ולשכנע אותו לשוב לארץ: "אמרתי לו- אורן, מה אם אני אגיד לך שכל המדינה מכירה את "אחלום לנצח" ואת "תראו אותי". הוא חשב שאני משוגע, רק כשעלינו לבמה והתחלנו לנגן הוא קלט מה קורה", אומר להב, וברזילי מוסיף: "זה היה שוק לראות איך השירים שניגנו בעבר הקהל לא רצה לשמוע אותם, ופתאום הם הפכו ללהיטים".

התכנית המלאה הערב, 22:30, ערוץ 24