השבוע עלתה בערוץ 24 התכנית החדשה "מאמא לנד", שעוסקת כל כולה באמהות והנושאים הנלווים אליה. מדי יום יחכו לכם עדן הראל והפאנליסטיות המתחלפות מיכל טראוריג, מירי לוי, גילי סער, דפנה שחר, איה קרמרמן ונילי בייטל כדי לדבר אתכן על כל הנושאים הבוערים בעולם ההורות.

במסגרת התכנית, ליהיא גרינר ההריונית תגיע מדי שבוע להגיש את הפינה "ליהיא הלכה ובדקה" ותביא המלצות לנשים בהריון. והפעם: אלבום ההריון שעשתה יחד עם בעלה, יוסי צבר, אצל הצלמת פזית גואטה. ליהיא שיתפה את בנות הפאנל בחוויה שלה: "כשגיליתי שאנחנו מצפים לילד אחד הדברים שהכי רציתי לעשות היה צילומי הריון. עשינו תמונות מאוד חמודות חלקן בעירום מלא, חלקן ביחד וחלקן לחוד. נהניתי מאוד". מסתבר שהכיף שלה היה כל כך גדול, מה שגרם לה לתכנן סשן נוסף של צילומי חוץ בטבע.

שאר הבנות היו חלוקות לגבי הנושא: מיכל טענה שאין לה שום תמונה כי היא העדיפה שלא לזכור את עצמה במראה ההריוני ועדן תהתה לגבי המבוכה שנגרמת בסיטואציה אינטימית כזאת. ליהיא הסבירה שחשוב למצוא צלם שמרגישים איתו בנוח ויש בזה יתרון: "יוסי ממש פרגן לי, הוא חולה על הגוף שלי בהריון וגם אני. חוץ מזה מעלימים לך את כל סימני המתיחה והצלוליטיס בפוטושופ". נילי הסכימה והזכירה שמדובר בתקופת פריחה בה אפשר לאכול כמה שרוצים ועוד ליהנות מזה שהבטן הולכת וגדלה.

ומה עושים עם התמונות? עדן תהתה אם לא מדובר באלבום שנועד להפוך לתיקייה במחשב בדיוק כמו התמונות מהחתונה. ליהיא התחייבה להעמיד אותה על טעותה ולהציג לה הוכחה כשהיא ויוסי יסדרו לתמונות פינה חמודה בבית. לסיכום היא אומרת: "אני מאוד ממליצה לכל אחת. אני יודעת מה זה שלא מצטלמים בהריון כי לא כיף להראות כמו פרה אבל מדובר ברגע שלא חוזר וכדאי לתעד אותו בצורה הכי יפה". 

רוצים תמונות נוספות מאלבום ההריון של ליהיא? הכנסו לעמוד הפייסבוק של התוכנית ותעשו לנו לייק.

"מאמא לנד", ראשון עד רביעי ב-12:00, ערוץ 24