כבר חמישה ימים שהדיירים החדשים בעונה השישית של "האח הגדול" מאכלסים את הבית המבוצר בנווה אילן, ומי שיודע אולי הכי טוב מה עובר עליהם, הוא לא אחר מאשר המוכתר הגדול של העונה הרביעית- קותי סבג כמובן.

קותי תרם את שני הסנט שלו על הדיירים החדשים, הפעם כפרשן מהצד, במסגרת התכנית החדשה "24 עד הבית". הפעם הייתה זאת העיר עפולה שזכתה לקבל את פניהם של קותי, אורנה דץ ואמירה בוזגלו. בין שלל ההפעלות, השירים וההפתעות שהכינו המנחים למשפחה אצלה התארחו, הם גם מצאו קצת זמן לדסקס את התרשמותם מהדיירים החדשים בבית המדובר.

טל בוכה (תמונת AVI: mako בודק)
"טל הכי נגעה בי" | תמונת AVI: mako בודק

כנשאל קותי על ידי אורנה דץ מי מהדיירים החדשים הכי עשו לו את זה, סיפק תשובה מפתיעה. "טל נגעה בי בפרק של אתמול, היא הייתה בשיחה בנאסט עם יאיר, וירדו לי דמעות, אבל זה בגלל העשן של הסיגריה, אז אמרתי נזרום. אני אוהב אנשים שמביאים משהו למסך והולכים איתו עד הסוף".

התשובה המפתיעה של סבג הצליחה להפתיע גם את הקולגות שלצידו, ודץ מיהרה לשאול האם קותי בדרך לוותר על הסטיקים בחלק מהתפריט שלו?  

"יש משהו במה שהיא אמרה שבאמת גרם לי לחשוב פעמיים. אם אתה אוכל סטייק או לא אוכל סטייק", קותי סיפק תשובה שבוודאי תגרום לכמה טבעונים לחייך. "זה לא ברמה כזאת שאני אפסיק, אבל באמת פתאום הבנתי את זה. בדרך לפה ראינו משאית כפולה עם המון עגלים וזה היה רגע לא קל. פתאום הבנתי על מה היא מדברת".

צחי ודורון בחצר (תמונת AVI: mako)
דומה לו רק בקול | תמונת AVI: mako

"בג'קי ובאלירז היה משהו מעבר לעמך"

השלושה המשיכו לנהל את הדיון המרתק, כאשר בוזגלו טענה כי לא משנה כמה גיוון יש בקאסט העונה, העם תמיד יצביע עבור העמך. קותי מצידו, חושב שחייב גם להיות משהו מעבר לעממיות הקבועה. "אני חושב שבתור קבוצה זה הקאסט הכי טוב שהיה באח הגדול. הכי מגוון", הוא חרץ, "גם אני לפני שנכנסתי לבית האח הגדול והסתכלתי על כל המתמודדים האחרונים, אז גם בג'קי וגם באלירז היה משהו מעבר לזה שהם עמך. זאת הנוסחה, זה יכול לבוא אחרת, גם טבעונית יכולה לזכות. עובדה ששפרה לא הייתה כזאת. זה שלצחי יש קול כמו של קותי, לא אומר שהוא יזכה".  

"24 עד הבית" א-ד, 12:00, ערוץ 24

"האח הגדול", ד' ושבת, 21:00, ערוץ 2