בחו"ל אנו רגילים לפגוש בכל פינת רחוב מתופף מגניב, פנטומימאי מוכשר, רוקרית שמחכה לפריצה ושלל כישרונות. בארץ זה פחות מוכר ומקובל, בת"א כשבן המתופף מתופף ברחובות העיר הוא מקבל קנסות ואינספור אזהרות מראש העיר. "אני בטלוויזיה"- תכנית יומית חדשה בערוץ 24 תביא בכל יום את אמני הרחוב, כוכבי הרשת הכי חמים ושלל כישרונות, היישר למסך הטלוויזיה. את התכנית מביימת ומלהקת אמירה בוזגלו, ועל התחקיר אמונה לירון עינב.

בן המתופף (צילום: ערוץ 24)
בן המתופף | צילום: ערוץ 24

כל מי שמכיר תרבות רחוב במחוזות לונדון, ברלין, או ניו יורק ירגיש בבית בעת הצפייה. אבל בעידן היו-טיוב, לא צריך לטייל מסביב לעולם כדי לפגוש את אומני הרחוב המפורסמים ביותר. לכבוד עליית התכנית "אני בטלוויזיה",  שתכניס את אומני הרחוב לחיינו, החלטנו לסקור את אומני הרחוב השווים ביותר בעולם.  

הקוסם ראמאנה

כל מי שטייל ברחובות ליידספליין באמסטרדם מכיר את הקוסם ראמאנה. הרפרטואר של ראמאנה כולל "ריחוף" בגובה של עשרה מטר מעל פני האדמה, קריאת מחשבות ועוד כל מיני סוגים של קוסמות הודית. ראמאנה, שהפך לשם דבר בהולנד, שם נולד, הופיע מול המלכה ביאטריקס, שפרשה לא מכבר מכס המלכות וגם קיבל בהודו את פרס "גלימת הזהב". ב-2007, הקוסם ההולנדי ריחף בטיימס סקוור בניו יורק מול עשרות אלפי אנשים וגם מול הבית הלבן.

לארי רייט

לארי רייט הוא מתופף מוכשר אשר שובה כבר שנים את תשומת ליבם של העוברים בתחנות הרכבת התחתית בניו-יורק. הוא נחשב כאחד הראשונים שהחלו בתיפוף על דליי פלסטיק במקום על מערכת תופים רגילה. כדי ליצור צלילי תיפוף מיוחדים, רייט ממקם את הדליים על רגליו בזויות שונות ומשתמש גם בסביבה בו הוא נמצא כאמצעי תיפוף. כך הוא יוצר צלילים מגוונים ומיוחדים מכמה כלים פשוטים. צפו ברייט מופיע יחד עם אשתו ובתו.

מופעי הדמויות המחופשות בשדרת הכוכבים בהוליווד

חשבתם שזה בלתי אפשרי להתרועע עם כוכבים מצוירים ודמויות מפורסמות מחוץ לדיסניוורלד? חישבו שוב! טיול קצר בשדרת הכוכבים בהוליווד מציע את כל מה שחיפשתם. בפינה מחוץ לתאטרון הסיני תוכלו לפגוש את כל הכוכבים האהובים עליכם, החל מאלביס פרסלי המנוח ועד הפיה טינקרבל. תוכלו ללחוץ את היד לצ'רלי צא'פלין ולפיראט ג'ק ספארו. חשוב לציין – רוב האמנים לוקחים מאוד ברצינות את הדמות אותה הם מגלמים. צפו.

מנגנים בשביל שינוי – אומני רחוב מסביב לעולם

מנגנים בשביל שינוי הוא פרויקט מולטימדיה מוזיקלי, שהוקם על-ידי מפיק המוזיקה מארק ג'ונסון וחברת ההפקות שלו. הפרויקט נולד במטרה לאחד מוזיקאים מסביב לעולם. במקביל הקימה הארגון קרן שבונה בתי ספר למוזיקה עבור ילדים מעוטי יכולת מסביב לעולם. הסרטון המפורסם ביותר של הארגון הוא "Stand By Me", בו מופיעים שלל אומני רחוב מפורסמים מכל קצוות הגלובוס.

צפו ב"אני בטלוויזיה", א'-ה' בשעה 16:00 בערוץ 24