מקום שני, כך מתברר, לא תמיד חייב לבוא עם אכזבה עצומה ותחושת החמצה, בטח אם אתם עידו קרוננברג, האיש והבשר, שהגיע הבוקר לאולפן "מאמאלנד" כדי לסכם את חוויות העונה שחלפה, ובמיוחד את אירוע הגמר בו הוכתרה לבסוף נוף כמאסטר שף הבאה של ישראל.

"לא הספקתי לישון דקה. אמנם בבית שלי כולם ישנו אבל אני המשכתי ישירות לאפטר פארטי", מעדכן עידו על שעות השינה המועטות שלו, "חגגנו במסיבה עם כל ההפקה אבל ללא השופטים. זו הייתה הזדמנות נהדרת לשבור דיסטאנס ולבלות."

עידו ובנות מאמאלנד (צילום: דפי שרוני)
בנות "מאמאלנד" מארחות את עידו | צילום: דפי שרוני
"אתן מוכנות לתת לי לדבר?"

שלוש דקות אל תוך הראיון, ופתאום צץ לו עידו המוכר והטוב, אחרי שבנות "מאמאלנד"  לא נתנו לו להוציא מילה והוא רדה בהן: "אתן מוכנות לתת לי לדבר?" הוא צחק, ועבר עם חיוך לסכם את חוויות העונה שחלפה: "היה פשוט מדהים. זו הייתה תחרות עם אווירה מפרגנת וללא אינטריגות. להפתעתי, עם כל הריאליטי  התכנית הזו חפה מדברים כאלה. אנשים כאן נתנו את הטוב ביותר שלהם ומי שפישל הלך, מאוד פשוט."

את ההגעה וההשתתפות ב"מאסטר שף" חייב עידו לחברים שלו שדחפו אותו לקחת בה חלק ("הם יודעים מה יש להם בבית"), ובזכותם, כך מתברר, הוא זוכה להמון אהבה ברחוב ומנצל את האווירה הטובה שמלווה אותו כדי לזרוק מילה טובה לשופט הכי קשוח על הסט: "רושפלד בא לחלוטין ממקום של לפקס אנשים ולא הבינו אותו כשהוא אמר 'אני גאון'. בזכותו שלמה התאפס והוציא מנות יפיפיות."

הפיינליסטים מכינים את המנות הראשונות שלהם (תמונת AVI: mako)
עידו ברגע אופייני | תמונת AVI: mako
תכנית בישול על הירח

ומה לגבי תכניות לעתיד, האם יש סיכוי שנזכה לטעום נתחי בשר אימתניים במסעדה אותה יפתח בקרוב? אם אתם שואלים אותו, הסיכויים לכך די קלושים כרגע: "אין לי תכניות לגבי הבישול. בטח לא לפתוח מסעדה", הוא מעדכן, "זו הייתה תחרות ונהניתי מאוד, אבל אין לי רעיון יוצא דופן איך למנף את זה, אולי איזו תכנית אוכל עם גידי גוב - אהרוני כבר עייף, אז אולי אעשה תכנית בישול על הירח", הוא צוחק.

למרות שסיים במקום השני, עידו, כמו שכבר ציינו, לא לקח את העניין קשה מדי, ויודע לפרגן למי שסיימה מקום אחד לפ שלישיית הגמר ניו: "לא התבאסתי בכלל, הרגשתי כיף שזה הסתיים, זה היה כמו לידה. נוף זכתה כי היא פשוט טובה, הוציאה מנה יפה ושמרה על רמה גבוהה לאורך כל העונה. נוף היא למעשה הישראלית החדשה – לא ערבייה ישראלית, אלא ישראלית. אולי היא לא תשמח לשמוע את זה אבל היא יודעת בדיוק מה היא שווה."

זה הזמן לחגוג: עידו מפרגן למנצחת הגדולה (צילום: עודד קרני)
"היא יודעת בדיוק מה היא שווה" | צילום: עודד קרני
לסיום, עידו שולח ברכה לכיוון איתן סולומון, אותו הוא מגדיר כמתמודד אליו הכי התחבר ("הוא ילד מדהים וממנו הכי חששתי"), ולמרות העייפות, הוא מוצא שנייה להתייחס לתדמית המאצ'ו שדבקה בו: "תמיד הייתה לי התדמית הזו, אני לא מרגיש צורך להתנצל. לא מדובר במשהו שלילי, אני בן אדם של שטח ואקסטרים, אבל גם הבן אדם הכי רגיש בעולם שמתרגש מהמלטות ופריחה".

"מאמאלנד", ראשון עד רביעי, 12:00

 >>בואו להתעדכן בכל מה שקרה בגמר הגדול