ערן צור מגיע לאולפן 24 כדי לספר לאילנה ברקוביץ' וג'ייסון דנינו הולט על מופע הגיטרות החדש ועל הסיבות שהביאו אותו לבחור דווקא בז'אנר הזה: "עשיתי לפני שנה פרוייקט עשירייה של כלי מיתר ונשיפה, של פסנתר, ופתאום הרגשתי שאני רוצה שוב את הגיטרות. אני רוצה את הקירות של הסאונד, הדיסטורשנים, את המועדון האפל שאפשר לשתות בו תוך כדי". צור מספר שהבחירה של השירים למופע ממוקדת סגנון, והם שירים שמתאימים לביצוע שכולו מיתרים. בנוסף הוא גם פתוח להצעות וקשוב למה שהקהל רוצה לשמוע: "אני מנהל דיונים עם חברי הפייסבוק שלי לגבי שירים שמתחבאים בפינות של האלבומים ואני לא מבצע בדרך כלל. אם הם מבקשים ממני שירים מסוימים אני עושה את המאמץ להרים את זה בשבילם".

אחד האמנים שמגיעים להתארח במופע החדש הוא נועם רותם. צור מספר שזו הזדמנות פז עבור השניים, שתכננו כבר הרבה זמן לפני לשתף פעולה: "נועם הוא גם גיטריסט וגם כותב שירים, במופע אני מבצע גם שירים של אחרים ולכן אני אשיר את "עולה ויורד", הוא ישיר את "לילות של ירח מלא" ואחריהם נשיר עוד כמה שירים יחד". עוד ישתתפו במופע: שלומי ברכה, אורן לוטנברג שבעבר ניגן ב"זקני צפת", מוטי ביקובסקי שהיה חבר בהרכב "נושאי המגבעת", רם אוריון ועוד.

צור עונה על השאלון

איזה אמן גרם לך לרצות להיות מוזיקאי?

"רוג'ר ווטרס".

מתי בכית בפעם האחרונה ולמה?

"אתמול בכיתי משיר. שמעתי את השיר "ועם הזמן" בצרפתית, שרתי אותו לעצמי וקראתי את המילים, יש שם רגע שאני לא יודע להסביר אותו. זה פשוט נפל עלי".

ההופעה הבלתי נשכחת שהיית בה?

"בקיץ האחרון ראיתי את "atoms for peace" בברוקלין. זה הפרויקט של טום יורק, סולן "רדיוהד", משתתפים בו גם בסיסט ה"רד הוט צ'ילי פפרס" מייקל בלזארי ("פלי") והמפיק נייג'ל גודריך. היה פשוט מעולה".

האלבום האחרון שקנית? 

"של ההרכב האוסטרלי "the midnight juggernauts". יש להם שיר שנקרא "shadows" ולדעתי הוא מעולה".

"פלייליסט", חמישי ב-19:00, ערוץ 24