אחרי שכבשה את לב הקהל הישראלי, מגיעה עינת שרוף לקיסריה ועושה שמח כמו שרק היא יודעת עם ביצועים לשירים הכי אהובים במוסיקה הישראלית, מכל הזמנים ומכל הסגנונות: משירי הלהקות הצבאיות ועד שירי החאפלות הגדולים. וזה עוד לא הכל! אל מלכת השירה בציבור מצטרפים זמרים מוכשרים לא פחות, ביניהם שמעון בוסקילה, רמי קליינטשיין, אביהו מדינה ועוד אורחים מפתיעים, אותם היא תארח עימה על הבמה לביצועים בלתי נשכחים.

20 נגנים, תלבושות מפוארות ועינת שרוף אחת

"זה היה ערב נורא כייפי", שיחזרה עינת את המופע, "כל הכרטיסים נמכרו, בתוך ים ההופעות שאני עושה בעולם וגם בארץ, זאת הייתה אתנחתא".

ואם חשבתם שמדובר בעוד הופעה שגרתית של עינת עם ג'ינס בגנקי, מסתבר שמדובר בהפקה גרנדיוזית ומושקעת: "הרגע של ללכת ללבוש איזה בגד מיוחד (בעיצובה של המעצבת אפרת קליג), והכל ביחד עם תמיר הרפז בן הזוג שלי שעיבד את המופע, והיו עימי על הבמה 20 נגנים. היה נורא כיף".

שרופים על עינת שרוף? מסתבר שלא רק אתם בטירוף השירה בציבור, ויש לא מעט מעריצים שהולכים אחרי עינת להופעות רבות בכל הארץ. "באמצע ההופעה בקיסריה", משחזרת עינת, "הייתה קבוצה של 20 חבר'ה שהוציאו שלט שכתוב 'עינת שרוף שרופים עלייך בעפולה'. אין זה צמרמורת".

אבודה באפריקה? בקרוב בתפקיד ראשי לצד צחי גראד

וכמו שעינת מספרת, היא לא מפסיקה לעבוד מסביב לשעון ובכל העולם, ומסתבר שלא רק במוזיקה: "ההופעה הזאת היא לא הופעת סיכום, אני ממשיכה לצלם ולעבוד, ובקרוב אני מעלה תכנית טיולים חדש, וגם התקבלתי לתפקיד הראשי בעונה השנייה של התכנית 'אבודים באפריקה', לצדו של צחי גראד, עם רותם סלע ועידן חביב".

אך אל דאגה, בכל תכנית שבה תככב המוזיקה היא תמיד אצלה בנשמה. "יש רק מוזיקה בחיים שלי", סיכמה עינת, "מה שאני אוהבת זה להיות על במה ולהופיע, והרגע הזה בקיסריה, שאתה עומד על הבמה והרבה אנשים מולך זאת חוויה".

בקטעים שלפניכם עינת ואביהו מדינה מחדשים את שירו האלמותי של המלך זוהר ארגוב, 'הפרח בגני', ומקפיצים את כל קיסריה. וגם: רמי קליינטשיין ושמעון בוסקילה מצטרפים אל עינת לביצוע מרגש סביב הפסנתר לבלדה של קליינטשיין 'כמו נוצה'.

פספתם? המופע מלא מחכה לכם ב-VOD לצפייה ישירה!

>>>לחצו כאן לצפייה ישירה בשידור החי של ערוץ 24