כולנו נרתמים למען העסקים הקטנים שכולנו מכירים ואוהבים, במסגרת 'יום העסקים הקטנים', המתקיים בחמישי ובשישי הקרובים (ה-3 וה-4 בינואר). גם ערוץ המוזיקה של ישראל התגייס למבצע המבורך בספיישל מיוחד של 'שישי שמח', עם חפלות בשני מוקדים שונים, שישודר בשישי בשעה 11:00 עד 15:00. התכנית תועבר בשידור ישיר גם באתר.

יום העסקים הקטנים
חפלה ירושלמית

כמדי שבוע, גם הפעם ירון אילן מקבל את השבת באווירת שמחה וחגיגית, והפעם כאמור השידור יחלוק לשני אתרי שידור. את החפלה הגדולה תארח 'סטקיית צדקיהו' בעיר הקודש ירושלים, בהשתתפות איציק קלה, בן סנוף, סטלוס ואורן חן, רובי לוי, משה גיאת, עופר בדיחי, אבי אלוס וג'קי מייקה. במשדר יתארחו עסקים מהעיר שיזמינו את הצופים להינות ממבצעים לכבוד הפרויקט המיוחד, וגם הסטקייה עצמה תציע לכל אורחיה 10 אחוזים הנחה.

עינת שרוף והזוג המלכותי של הערוץ

כמו שהבטחנו, עינת שרוף תנחה את החפלה השנייה, היישר ממסעדת 'בוסי' הנמצאת בשכונת התקווה בתל אביב. עינת תעשה שמח כמו שרק היא יודעת, תשיר ותרקוד עם שאר העסקים בשכונה, שיעניקו הטבות מיוחדות לרגל 'יום העסקים הקטנים', וכמובן גם מסעדת בוסי תעניק אף היא 10 אחוזי הנחה. בין האורחים יגיעו הזוג המלכותי של הערוץ עדן הראל ועודד מנשה, אשר משיקים תכנית חדשה ביום ראשון הקרוב.

יום העסקים הקטנים

הפרויקט בחסות בנק הפועלים ומטרתו היא לעודד קניות בעסקים קטנים. במהלך החודש האחרון נרשמו באתר mako למעלה מ-18,000 עסקים קטנים שבחרו להשתתף במבצע, וחלקם הגדול מציע מגוון של הנחות ומבצעים לכבוד היום החגיגי.

>> לרשימה המלאה של העסקים המשתתפים ב'יום העסקים הקטנים'

>>לחצו כאן לצפייה ישירה בשידור החי של ערוץ 24

'עושים שמח', שישי בשעה 11:00 עד 15:00, בערוץ 24 ובאתר mako