יותר מ-200,000 גולשים החליטו ששיר אלמליח היא האישה הסקסית ביותר בישראל (את התמונות הבלעדיות של שיר כבר ראיתם?). 200,000 גולשים לא טועים, ובראיון לתכנית הבוקר של קשת אלמליח מספרת על התחושות בעקבות הזכייה בתחרות: "כולן היו יפות וסקסיות, הייתה תחרות קשה. בעיני זה ממש לא מובן מאליו שהצביעו לי, זה ממש מחמיא".

אלמליח כזכור זוכה זו כבר הפעם השנייה בתחרות, לאחר שקטפה את התואר גם ב-2013. היא רק בת 26, אבל אחרי שתי זכיות בישראלית הסקסית, ואחרי עונה באח הגדול, אין ספק שהיא סוללת את דרכה היישר למעלה - כפי שאפשר ללמוד גם מהמסלול שהיא עושה באירופה (כרגע היא במילאנו, היא חזרה מקנקון, ובקרוב מאוד תהיה בשבדיה). 

בכל המקומות האלה מלווה אותה בעלה אלרואי. שיר טוענת שהוא הגבר הכי מפרגן בעולם, ושאין לו שום בעיה שאלפי גברים חושבים עליה מחשבות כאלה ואחרות. "הוא מתעלם מזה. הוא הכי לא קנאי".

הזוכה בתחרות הישראלית הסקסית 2013: שיר אלמליח (צילום: רונן פדידה)
השאירה את המתמודדות האחרות הרחק מאחור. אלמליח | צילום: רונן פדידה

לסיום, יש לה גם טיפ לדיירים ולדיירות החדשים של האח הגדול (העונה מתחילה הערב, 21:00): "אני מבינה מה הם הולכים לעבור. אני ממליצה להם שיהיו הם עצמם, בלי משחקים למצלמות, בלי לנסות להרשים אף אחד, שלא ינסו לשחק אותה ולחשוב על אסטרטגיה". ולכך היא מוסיפה - "לא הייתי עושה את זה שוב בחיים".