הישראלית הסקסית 2013 | mako גברים

פלילים+
2013

הישראלית הסקסית

פלילים+
פלילים+

הישראלית הסקסית 2013: שלב רבע הגמר

חודש בדיוק מאז שהכרזנו על פתיחת תחרות הישראלית הסקסית, אנחנו עוברים לשלב הבא ונאלצים להיפרד מארבע מתמודדות סקסיות שקיבלו את מספר ההצבעות הנמוך ביותר. ומה יש ל-8 המתמודדות שעלו להגיד?

מערכת ערוץ הגברים | mako | פורסם 21/11/13 16:25:35
הישראלית הסקסית - רבע גמר הצביעו בהמוניכם: עוד שלושה שבועות נפרדים מעוד 4 מתמודדות

30 ימים, 40,000 הצבעות, 12 מתמודדות אבל רק שמונה שצלחו את המשוכה הראשונה בדרך לחצי הגמר. חודש מאז ההכרזה על פתיחת תחרות הישראלית הסקסית אנחנו עוברים לשלב רבע הגמר, סופרים את ההצבעות ונפרדים מארבע המתמודדות שאמנם זכו כל אחת לאלפי הצבעות - אך נותרו בתחתית הרשימה.

המודחות: מהיום, לא תוכלו יותר להצביע לדלית זריהן, קורל גמר, לירז דרור וקורל סימנוביץ'.

העולות לשלב הבא: שמונה העולות לחצי הגמר הן פאולינה אלברשטיין, עדי הימלבלוי, בר פאלי, רוסלנה רודינה, שיר אלמליח, לילי ריץ', טל ברקוביץ', ואור דניאל.

>>> הצביעו כאן

 >> לכל המתמודדות | עדי הימלבלוי | בר פאלי | טל ברקוביץ' | לילי ריץ' | שיר אלמליח | רוסלנה רודינה | פאולינה אלברשטיין | אור דניאל

ומה יש למתמודדות רבע הגמר להגיד על עלייתן לשלב הבא?

טל ברקוביץ' - הישראלית הסקסית 2013 אם אתם קוראים את זה אחרי תשע בערב, טל כנראה ישנה כבר | צילום: גיא הכט. איפור: שירן פרידלנד. סטיילינג: רפאל אייל. לנז'רי: אפרודיטה

טל ברקוביץ, את ממשיכה איתנו הלאה. מילה לבוחר?
"איזה כיף! קודם כל אני רוצה להודות לכולם, זה לא מובן מאליו, תודה רבה".

ספרי לגולשים עוד משהו שאנחנו לא יודעים עלייך.
"אני הולכת לישון ב21:00. עכשיו אני ערה (23:00) רק כי נורית החזיקה אותי. אם יש אירועים בלילה אז אני ישנה בצהריים".

איזה עוד חלומות יש לך, מלבד לזכייה בתחרות שלנו כמובן?
"אחרי בת הים הקטנה רציתי להיות צוללנית ושכנעתי גם את אחי הקטן, אבל זה נשאר בגדר חלום של ילדים בני 5-6. גם רקדתי בלט באותו זמן אז מהר מאוד זה החליף לבלרינה".

לילי ריץ' הופתעה שהיא בכלל בתחרות. לילי ריץ' | צילום: זיו שדה

לילי ריץ', תני מילה לגולשים שהצביעו לך עד עכשיו.
"נורא הפתיע אותי שאני בכלל מועמדת כי אני לא ממש מוכרת בארץ, מדברים יותר על האחרות. גם לא הייתי מעודכנת כי אני עכשיו לומדת בלונדון, משחק".

מה השריטה שלך?
"תוכים זו מחלה שלי. כל החיים שלי היו לי תוכים ואפילו לימדתי תוכי שלא אמור לדבר להגיד כמה מילים- את השם שלו, ניקו, שלום, שקט ולתת נשיקות כשאומרים לו".

והפנטזיה?
"זה ישמע מצחיק אבל מאז ומתמיד רציתי לדגמן ולשחק, התחלתי בגיל 16 וכולם בארץ אמרו שאין לי סיכוי ושאני לא אדגמן. אז פניתי לחו"ל ולא הכירו אותי בארץ בכלל. אני מאמינה שבן אדם עם כוח רצון ושמאמין בעצמו יכול לעשות הכל וזה מוביל בכל דרך".

רוסלנה רודינה - הישראלית הסקסית 2013 תמשיכו לפרגן. רוסלנה | צילום: אלכס ליפקין. שיער: אלעד נגר. איפור: אבישג חדד. בגדי ים: אקספוז

רוסלנה, את אחת משמונה הנשים הסקסיות בישראל.
"האמת שאני לא עוקבת, אבל זה מחמיא ומפרגן. אני רוצה להגיד תודה רבה לכל המעריצים שהעלו פוסטים ופנו אל אנשים שיעזרו כאילו זה תרומה לאיזו מטרה טובה. זה ממש מחמיא, תודה".

שתפי אותנו במשהו מוזר שאת עושה.
"אוכל. אנשים לא מאמינים לזה, לכמות אוכל שאני טורפת, לא אוכלת ועוד אחרי בדרך כלל מוסיפה תוספות מזון. אני לא באמת עושה ספורט, פעם בחודש כזה אני משחקת טניס. זה באמת גנים, כשיצאה הפרסומת של הנס קפה אמרתי איך לא לקחו אותי".

מה החלום שלך?
"החלום תמיד היה להיות דוגמנית מצליחה ומוערכת אבל השאיפה הבאמת גדולה זה להיות שחקנית. יותר תוכן פחות פלקט. אני עושה אודישנים, בין היתר למהיר ועצבני 7 וצילמתי פיילוט עכשיו לקומדיה מאוד מצחיקה שבתקווה תעלה".

שיר אלמליח בעירום למגזין איטלקי רק תתנו לה לשיר. שיר אלמליח

שיר אלמליח, הגעת לרבע הגמר של תחרות הישראלית הסקסית. תגובתך?
"ממש מחמיא, ממש שמחה ממש מפרגן וכיף. תודה רבה".

מה אנחנו לא יודעים עלייך?
"ספורט והרבה כל יום, כל היום. שעה-שעתיים ביום אבל באמת כל יום ואם יש יום שלא יוצא לי אני ממש מרגישה רע. בעיקר בלילה 20:00-21:00 עד 24:00. אם יש לי השקה אני קודמת עושה ספורט ואז הולכת לישון, גם אם זה ב12 בלילה".

שאיפות להמשך?
"כשהייתי קטנה רציתי להיות זמרת, למרות שאם תשימי אותי עכשיו בכוכב הבא מעיפים אותי על טיל. תמיד רציתי משהו שקשור בבידור, בתעשייה".

>>> הצביעו כאן

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן