הישראלית הסקסית 2012 | mako גברים

פלילים+
2012

הישראלית הסקסית

פלילים+
פלילים+

הישראלית הסקסית 2012: הנה זה בא

עשרה חודשים אחרי ההכתרה של אסתי גינזבורג, הגיע הזמן לצאת שוב לדרך. ערוץ הגברים גאה להציג, זו השנה הרביעית ברציפות, את 12 המועמדות לתואר הסקסי ביותר בישראל. איך זה עובד? כל התשובות לשאלות הקיטבג שלכם כבר בפנים

mako | פורסם 14/10/12 10:28

חברים, בחירות על הפרק. הן בכל מקום בזמן האחרון: בארצות הברית, בכנסת, בוועד הבית. אבל בעוד שלגבי האופציה הראשונה אין לכם יכולת להשפיע, בשנייה רק נראה לכם שתוכלו להשפיע ובשלישית תהיו מוכנים לעשות הכל כדי לא להשפיע – החלטנו להעניק לכם הזדמנות להשמיע את קולכם בתחום חשוב באמת. ערוץ הגברים גאה להציג בפעם הרביעית ברציפות את תחרות הישראלית הסקסית 2012! – התשובה הציונית האמיתית לפצצה האירנית.

הישראלית הסקסית קולאז' למצולמות יש הרבה קשר לכתבה

שנה שלמה החזיקה אסתי גינזבורג בתואר הישראלי הגבוה ביותר מאז הכריז הרצל על מדינת היהודים. כל זאת אחרי פוטו-ביקיני בלונדיני לוהט על בר רפאלי, על חודם של עשרות קולות בודדים. במשך עשרה חודשים הוכרז שלום קר בין הנשים הסקסיות ביותר בארץ הקודש, אבל מתחת לפני השטח הושלמו ההכנות לקרב הגדול הבא. עכשיו 12 מהן מוכנות להיכנס לזירה, צבועות בצבעי מלחמה, חמושות בבגדי ים קטלניים ופרצוף של "תהיה גבר, נראה אותך לא מצביע לי". רגע לפני שנכה בגונג וקריאות "יאללה תצביע" ימלאו את האוויר, זה הזמן לספק כמה הסברים חשובים על התחרות השנה. תקראו טוב, מבטיחים שאחר כך נפצה אתכם על זה בהרבה תמונות.

מי המתמודדות השנה?

לכל המתמודדות אדל בספלוב | אסתי גינזבורג בר פאלי בר רפאלי גל גדות ירדן הראל לירז דרור לירן כוהנר מורן אטיאס נטלי דדון נלה גולדברג רוסלנה רודינה

למה דווקא הן?

כי נטלי פורטמן ומילה קוניס הבריזו לנו, אבל בעיקר בגלל שמדובר בשילוב מרגש בין ישן לחדש. ברשימה השנה נמצאות כמה מהנשים שהפתיעו ופרצו דרך אל לב המיינסטרים ומרכז הדסקטופ שלנו, לצד מי שמובילות בבטחה כבר שנים את הצד הסקסי של האומה: דוגמניות וזמרות, בלונדיניות וברונטיות, כאלו שיכול היה להיות לכם סיכוי איתן וכאלה שלא ייצאו אתכם גם לפחית במכונה. הכל כדי שתוכלו לבחור נכון.

איך מצביעים?

מה, לא לימדו אתכם שלא יפה להצביע? איך אתם הייתם מרגישים עם בר רפאלי הייתה עוברת על תמונה שלכם עם העכבר? כדי להשתתף באירוע המרגש הזה, כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לעמוד הבית של הישראלית הסקסית ולעבור עם הסמן על 12 המתמודדות. על כל אחת מהן תוכלו למצוא הסבר מפורט, גלריית תמונות, וכן אפשרות להצביע לעד חמש מהן. בכל פעם שתבחרו במתמודדת מספר קטן יופיע לצידה ויסמן את כמות הפעמים שכבר הצבעתם. סיימתם לסמן? לחצו על הכפתור האדום המהבהב למטה כדי לשלוח את הבחירה אלינו.

>> באמת קראתם עד לכאן? לכו להצביע כבר

כמה זמן תימשך התחרות?

חודשיים. זה אולי נראה הרבה, אבל לא תאמינו כמה מהר רץ הזמן כשנהנים. אחרי שמערכת ההצבעה המתוחכמת שלנו (עובד זר עם מחשבון קסיו) תשכלל את כל התוצאות, ניפרד לשלום משבע מתמודדות שלא יזכו להגיע אל הגמר הגדול. חמש המובחרות יתכנסו בסוף דצמבר לקרב הסופי, בו אתם תכריעו מי תהיה האישה הכי סקסית בישראל בשנה הקרובה.

מה מקבלת הזוכה?

מפית עם מספר הטלפון שלנו וסימנים של ליפסטיק. מעבר לזה? תהילת עולם, מעריצים והזכות לחזור לכאן בשנה הבאה בלי הצורך לעשות אודישן. את הזכייה בתואר הישראלית הסקסית נחגוג כאן כולנו ביחד עם גלריית צילומים רותחת של המנצחת, כאן בערוץ הגברים, שאותה ננצל גם לריאיון בלעדי. כדי שיהיה לכם קצת מה לקרוא בין כל התמונות האלה.

מה אתם מקבלים?

העלאה. סתם לא, אף אחד לא ייתן לכם דבר כזה עכשיו. אז בינתיים תסתפקו בשמונה שבועות עם 12 נשים שממש רוצות אתכן בחברתן. אתם מקבלים גם אחריות גדולה וחמש אפשרויות להשפיע על התוצאה הסופית, אז נצלו אותן היטב, תביאו חברים, ותצטרפו לחגיגה. והעיקר? תבואו מוקדם ותצביעו הרבה, אחרי זה סתם יהיה צפוף.

>> הישראלית הסקסית 2012 - תצביעו, אחר כך המחיר יעלה 
ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן