mako
פרסומת

רואים לה מהצד: מאחורי הקלעים עם נינה אגדל

ג'אנק פוד זה רע? תלוי מי אומר. אנחנו, למשל, סומכים בעניינים כאלה רק על נינה אגדל. תגלית השנה של "ספורטס אילוסטרייטד" נבחרה להמשיך את דרכה של קייט אפטון בהוכחה שביקיני וחזה עוף הולכים נהדר ביחד. ומה נגיד לכם? יש לה כושר שכנוע

פורסם:
נינה אדגל
הקישור הועתק

נינה אדגל
לבדוק גם שמן מים?

לא ישבנו פיזית בפגישת האסטרטגיה לפרסומת החדשה, אבל אנחנו מנחשים שהיא נראתה בערך ככה: "אוקי, אנחנו יוצאים בקמפיין חדש למנת ה-220 גרם על הגריל שלנו, עם אקסטרה פריכות ולחמניית שומשום. נראה לנו שהדרך הכי טובה למכור את זה היא עם סייד בוב, עדיף מזרח אירופי, שלא יגידו שאנחנו פונים רק לאמריקאים".

כך נולד הרגע שבו נינה אגדל, תגלית השנה של ספורטס אילוסטרייטד 2013, נעצה את שיניה בהמבורגר עסיסי, לבושה בביקיני קטנטן במיוחד. אין לנו שמץ של מושג למה, אבל מכל הדיבורים האלה נהיינו נורא רעבים. בזמן שאנחנו קופצים לקפיטריה, הנה הצצה אל מאחורי הקלעים של הפרסומת המצוינת הזאת: